Gravatar

#61 filmz-sanjo 16 år siden

hehe, god humor :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#62 filmz-lysdal 16 år siden

hvad er det her for en tråd hehe? :)
Gravatar

#63 aknot 16 år siden

En tråd hvor alt kan ske.........og sker!
Gravatar

#64 elwood 16 år siden

ecalp egnarts a deedni si siht
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#65 filmz-DocDoom 16 år siden

#62: Det er den magiske tråd, hvor man kan vinde en masse sjov! Og måske vinder DU?

#63: LOL
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#66 evermind 16 år siden

davenport
- jeg har været væk hele weekenden og ser først din reaktion på mit indlæg nu. Den kommer som en overraskelse, eftersom det var ment i sjov, og jeg - i lyset af dine egne indlæg i valgtråden - havde troet, at du kunne klare lidt stærkere most. Trods alt er jeg på "the red side" og dermed også blandt dem, der måtte affinde mig med nogle ret vilde kommentarer fra dit køkkenbord i den sammenhæng. Jeg ønsker dog at gøre det klart, at det ikke har været min hensigt, at kommentaren hverken skulle såre eller nage dig og håber, at du tager mit ord for dette. Og hermed vil jeg atter give plads til vanviddet ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#67 filmz-DocDoom 16 år siden

#66: Nu bliver jeg sgu helt rørt! :-)
Gravatar

#69 elwood 16 år siden

#68 jeg morede mig mest over naite22 og hans evige fasination af Superman Returns som jo var det "ultimative"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#70 filmz-DocDoom 16 år siden

#69: Ja, den tråd kan jeg godt huske! Det var noget med hidtil usete special-effekter, der ville få alle til at tabe næse og mund:

http://www.filmz.dk/forum/item/20928/#
http://www.filmz.dk/forum/item/19916/#

Særligt morsomt i betragtning af, hvor hamrende ordinær filmen viste sig at være.

Skriv ny kommentar: