Jeg lavede det igår nat og idag inspireret af en kommende dansk film der hedder "Fluerne på væggen". Desværre er der en komponist tilknyttet filmen, så jeg gjorde den hurtigt færdig og tænkte jeg ville vise det frem til de interesseret :)
Kender ikke din inspirations kilde, men kunne rigtigt lide det tema faktisk! Keep up the good work:-)
Bare en lille tanke: Jeg synes du burde køre den "rytme" du starter ved 1:00 køre mere flydende, og ikke lade det stoppe op hele tiden, if you know what I mean?
Tak! Grunden til at jeg bryder rytmen op skyldes faktisk filmen... hovedpersonen spoler meget i en film hun er ved at klippe sammen. Svært at forklare, men det er derfor... ligeledes er der enkelte lyde der spilles baglæns. Som om der spoles... :)
Ahhhhh, ja det giver jo perfekt mening så;-) Synes det var ret godt. Er personligt MEGET kræsen hvad musik angår, så giv dig selv et klap på skulderne... hehe
Det lyder rigtig godt. Meget stemningsfuldt. Nu har jeg jo heller ikke set filmen, så jeg aner ikke hvad baggrunden er, men hvis du selv er så vild med det, kan du jo prøve at sende det til instruktøren. Du behøver jo ikke prøve at vælte nogen af pinden, bare høre hans mening.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 Patriarch 21 år siden
Jeg lavede det igår nat og idag inspireret af en kommende dansk film der hedder "Fluerne på væggen". Desværre er der en komponist tilknyttet filmen, så jeg gjorde den hurtigt færdig og tænkte jeg ville vise det frem til de interesseret :)
#2 PredatorX 21 år siden
Kender ikke din inspirations kilde, men kunne rigtigt lide det tema faktisk! Keep up the good work:-)
Bare en lille tanke: Jeg synes du burde køre den "rytme" du starter ved 1:00 køre mere flydende, og ikke lade det stoppe op hele tiden, if you know what I mean?
#3 Patriarch 21 år siden
Savner at lave den her slags musik... :)
#4 PredatorX 21 år siden
#5 Patriarch 21 år siden
Kunne være spændende at finde ud af hvad Åke Sandgren (instruktøren af "Fluerne på væggen") synes om det...
#6 Corgan 21 år siden
Det lyder sgu fedt nok, mester.
Edit: Den lyder lidt Arabien-Nights-agtigt i mine ører... det er ikke helt utydelig at høre, at du normalt beskæftiger dig med musik til computerspil.
#7 Patriarch 21 år siden
#8 gi-jones 21 år siden