Det vrimler med gode løsninger "over there" og lort og lagkage i Europa. Jeg har selv forsøgt at bestille fra USA, men jeg droppede det, da fragten var 3-4 gange dyrere end skabet selv.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Nu har jeg selv faldet over de her. Der er ganske vist ikke meget "skab" over dem, men de er sgu meget pæne. Dertil kommer at det giver mere fleksibilitet mht., hvordan de skal placeres, og hvis jeg løber tør for plads, kan jeg bare købe en mere...
Jeg har selv et af de skabe, og var rigtigt glad for det, da det var oppe og hænge..
Problemer er så, at nu har jeg fået flyttet rundt i stuen, og så har jeg ladet ophængningen af skabet vente, da jeg ikke kan finde ud af om jeg skal købe to mere af samme slags (og hvis jeg gør, hvor fanden de så skal hænge :D) eller om jeg skal have købt mig én "stor" reol, hvor jeg kan have hele samlingen i..
Aaaarh, the pressure, the pressure.. Must.. Have.. Nicotin.. Aaaaaarh..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg vil lige følge med i denne tråd da jeg selv leder efter et alternativ til mine to store Ikea bogreoler. Tror de hedder Billy eller sådan noget. Kunne godt tænke mig noget mere "chickt".. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4 Meget interessant! Det er helt sikkert en løsning, jeg seriøst vil overveje. De har også den fordel, at der uden problemer kan stå digipacks eller andre boxe, der ikke lige har standardstørrelsen.
Tjaa, det kommer jo an på hvordan man prioriterer..
Fjernsynet er noget af det der tager mest plads - og det er vel oplagt at det ikke skal ud ? :D
Sofaerne - ja tak, skal da kunne sidde godt når jeg ser film ;) Har faktisk overvejet at droppe min 3-personers og få to lazyboys i stedet..
Skrivebordet med computeret - it stay's - ellers kan jeg jo ikke skrive her på filmz samtidigt med at jeg forholder mig til en fodboldkamp eller måske en serie ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
# 5 De vitrineskabe er ret lækre, men de kan desværre ikke indeholder så mange dvd'er, og jeg er ikke sikker på, at det ser så pænt ud med 4-5 af skabene...
# 7 Jeg har også de der Billy, men de er ikke særlig gode til dvd'er - dels fordi hylderne ikke kan sættes så pladsen udnyttes ordentlig, og dels pga. den meget spildplads pga. dybden.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 Outbound Sith 17 år siden
Der er masser af den slags at finde på Nettet (bl.a. her: http://www.onewayfurniture.com/storage-vcr-tapes-d... men er der nogen af jer, der kan anbefale en model?
Jo mere plads, jo bedre. Samlingen ligger i øjeblikket på godt 400 titler.
Fox Mulder
#2 filmz-Bruce 17 år siden
#3 Outbound Sith 17 år siden
Nu har jeg selv faldet over de her. Der er ganske vist ikke meget "skab" over dem, men de er sgu meget pæne. Dertil kommer at det giver mere fleksibilitet mht., hvordan de skal placeres, og hvis jeg løber tør for plads, kan jeg bare købe en mere...
Det bliver nok løsningen.
Fox Mulder
#4 MouseMickey 17 år siden
Har taget et par billedere af mine egene skabe så du kan se hvordan det ser ud med film i!
Skab 1
Skab 2
#5 HonoDelLoce 17 år siden
Jeg har selv et af de skabe, og var rigtigt glad for det, da det var oppe og hænge..
Problemer er så, at nu har jeg fået flyttet rundt i stuen, og så har jeg ladet ophængningen af skabet vente, da jeg ikke kan finde ud af om jeg skal købe to mere af samme slags (og hvis jeg gør, hvor fanden de så skal hænge :D) eller om jeg skal have købt mig én "stor" reol, hvor jeg kan have hele samlingen i..
Aaaarh, the pressure, the pressure.. Must.. Have.. Nicotin.. Aaaaaarh..
#6 MouseMickey 17 år siden
#7 Bony 17 år siden
#8 Outbound Sith 17 år siden
Tak for tippet! :)
Fox Mulder
#9 HonoDelLoce 17 år siden
Tjaa, det kommer jo an på hvordan man prioriterer..
Fjernsynet er noget af det der tager mest plads - og det er vel oplagt at det ikke skal ud ? :D
Sofaerne - ja tak, skal da kunne sidde godt når jeg ser film ;) Har faktisk overvejet at droppe min 3-personers og få to lazyboys i stedet..
Skrivebordet med computeret - it stay's - ellers kan jeg jo ikke skrive her på filmz samtidigt med at jeg forholder mig til en fodboldkamp eller måske en serie ;)
#10 chandler75 17 år siden
# 7 Jeg har også de der Billy, men de er ikke særlig gode til dvd'er - dels fordi hylderne ikke kan sættes så pladsen udnyttes ordentlig, og dels pga. den meget spildplads pga. dybden.