Jeg har læst, at der har været snakket om at oprette et serie forum, hvor man meget naturligt kunne diskutere serier.
Jeg synes personligt dette kunne være en genial ide. Der sker hele tiden noget på seriefronten - nogle stopper, andre starter.
Det kan derfor være meget svært at holde styr på det. Desuden kan der sagtens findes gode serier, som er blevet stoppet efter kort tid, pga. dårlige seertal. Dette behøver dog ikke at betyde at de er dårlige, da konkurrencen simpelthen kan have været for hård.
Derfor synes jeg, at det kunne være rigtig fedt med sådan et forum. Og jeg tror og håber også at der er andre der synes det er en god ide.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#1 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg synes personligt dette kunne være en genial ide. Der sker hele tiden noget på seriefronten - nogle stopper, andre starter.
Det kan derfor være meget svært at holde styr på det. Desuden kan der sagtens findes gode serier, som er blevet stoppet efter kort tid, pga. dårlige seertal. Dette behøver dog ikke at betyde at de er dårlige, da konkurrencen simpelthen kan have været for hård.
Derfor synes jeg, at det kunne være rigtig fedt med sådan et forum. Og jeg tror og håber også at der er andre der synes det er en god ide.
'Cause I'm evil"
#2 filmz-Kadann 19 år siden
#3 Bates 19 år siden
#4 filmz-michaell 19 år siden
#5 filmz-Bruce 19 år siden
#6 filmz-bullseye 19 år siden
#7 Collateral 19 år siden
#8 filmz-Bruce 19 år siden
#9 Yoda 19 år siden
Lol - and here he goes again. Lobbyisme af bedste slags ;-)
Men ja, lad os få et serieforum, det ville være dejligt!
#10 filmz-Bruce 19 år siden