Gravatar

#11 gi-jones 10 år siden

Hey Paki

Jeg synes langt hen ad vejen den er godt udført. Slutscenen på hospitalet virker lidt sjusket, og lyden er ret dårlig der. Til gengæld fungerer hele starten skidegodt, og i den type film har du ikke nødvendigvis brug for "action". Faktisk ville mit gæt være, at en scene med selve mordet, ville have været svær at skabe realistisk nok til ikke at bryde stemningen.

Har intet problem med lyset.

Jeg kender dog ikke rigtigt baggrunden for historien. "Songül Yüslek" giver mig intet på Google. Hvad er det for noget?

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 the_paki_don 10 år siden

#10

HVad?! Hvorfor kan du ikke se den? Tænkte ikke, at Vimeo ville være et problem...

#11

Jeg er en stud. Det er Yüksel. :)

Slutscenen på hospitalet led af forskellige problematikker, men lydet i rummet var nok værst, da det er en gøglerskole, der hedder AFUK, der skulle agere hospital, da ingen kunne hjælpe mig fra hospitalsvæsnet og det rum var en stor betonklods. :)

Begge mine lydmænd (en ny per dag) var rimelig uprøvede i det, så kan godt forstå, at de ikke nailede det. Havde jeg ventet en dag mere, kunne jeg nok have fået bedre lyd, men prioriteten fra min side af var at få filmen ud så hurtigt som muligt, da pigen, Songül Yüksel, ryger ud af landet om fem dage.

Men tak for kommentarerne!

Gravatar

#13 gi-jones 10 år siden

No problem. Nu har jeg også luret hvem hun er (ellers giver den ikke meget mening).

Det er heller ikke for at hakke på dig - bare feedback. Som sagt virker starten dog bedst for mig.

Jeg kunne godt se det sjove i at lave noget med dig en dag.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 Batsy 10 år siden

the_paki_don (12) skrev:
#10

HVad?! Hvorfor kan du ikke se den? Tænkte ikke, at Vimeo ville være et problem...


I really dont know :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#15 the_paki_don 10 år siden

#13

Jeg tog det bestemt heller ikke som andet end hjælp fra en filmmagers synspunkt og jeg havde selv ønsket et bedre rum. :)

Og ja til samarbejde! Jeg elsker genrefilm og det har du jo også en forkærlighed for... ;)

#14

Jeg smækker en på YouTube i løbet af nogle timer. Så kan alle være med.
Gravatar

#16 MOVIE1000 10 år siden

Havde også problemer med at se den på vimeo i går, men virkede fint i dag :) fin lille film, go lyd.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17 the_paki_don 10 år siden

Så er den oppe på YouTube!

Skriv ny kommentar: