Gravatar

#1 the_paki_don 10 år siden

Hej Filmz!

Jeg har lavet en kortfilm som et debatindlæg om sagen vedr. Songül Yüslek og vil høre, om I vil tage et kig på den og hvis I lyster: At dele den på jeres facebook eller Twitter eller Tumblr eller Grindr...

https://vimeo.com/87337856?email_id=Y2xpcF90cmFuc2...

Konstruktiv kritik modtages også gerne!
Gravatar

#2 Ispep 10 år siden

#1

Godt initiativ.

Jeg har lidt på det fortælletekniske. Når du er ved at begå mord, så klipper du til lejligheden hvor du pakker en taske? Derefter hører man to skud? Det er lidt uklart hvor vi befinder os. Dermed lidt rodet fortalt. Jeg synes måske heller ikke du havde behøvet en dialog i starten om at "nakke svinet". Scenen på sygehus var god!
Gravatar

#3 the_paki_don 10 år siden

Kan godt forstå dine tanker. :)

Vi havde en skydescene, men den var for mørk ift. scenerne filmet i bilen, så derfor dette kompromis.

Jeg tror, at man forstår det bedre, når man ser det igen, da scenen med pakningen faktisk finder sted efter bilscenen, men jeg kan godt se, at det kan forvirre.

Manus er skrevet på en halv time og filmen har (fra koncept til færdiggørelse) kun levet siden onsdag d. 12. februar. Så vidste godt, at der nok ville være nogen skavanker...

Men nu kan jeg endelig hvile. Har fandeme stresset meget over denne film og skal selvfølgelig dele den aktivt, men nu er det ikke så hårdt, som det har været.

Gravatar

#4 Ispep 10 år siden

the_paki_don (3) skrev:
men den var for mørk ift. scenerne filmet i bilen, så derfor dette kompromis.


Det handler vel "bare" om at sætte nogle lamper op og vupti.... så har du lys. Det er faktisk ikke så kompliceret ;)


the_paki_don (3) skrev:
Jeg tror, at man forstår det bedre, når man ser det igen, da scenen med pakningen faktisk finder sted efter bilscenen


Hmm!!
Gravatar

#5 the_paki_don 10 år siden

Ja, men uden penge er det faktisk ret så kompliceret. ;)
Gravatar

#6 the_paki_don 10 år siden

Ja, men uden penge er det faktisk ret så kompliceret. ;)
Gravatar

#7 Kyllingebenet 10 år siden

Få fat i en bimmer, ellers virker INTET autentisk!!
Mental striptease..
Gravatar

#8 the_paki_don 10 år siden

#7

HAHAHA! Ja, det er selvfølgelig også rigtigt... Alle skulle have haft en bimmer!
Gravatar

#9 Ispep 10 år siden

#6

Er man bare lidt kreativ, så kan man slippe næsten gratis.
Gravatar

#10 Batsy 10 år siden

Kunne være en ide at smide den på YouTube, jeg kan simpelthen ikke se det på Vimeo :(


Men godt intativ!! Håber det bliver det værd!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: