Hvad er det for noget pis? I går da jeg ville bestille billetter til Eternal Sunshine på Biobooking.dk var der kun én biograf man kunne bestille billetter til, nemlig Palladium. Er der nogen der ved noget om den kommer i de andre Nordisk Film biografer? For jeg har ikke ligefrem lyst til et køre fra Esbjerg til København for at se filmen, selvom det er fristende (bare for dyrt).
Mjah, det er da stadig latterligt og underligt at den ikke kommer i andre af Nordisk Films biografer udover Palladium, og at det kun er Århus' CinemaxX der viser den.
Ringede til Biobooking i dag for at forhøre mig. Den væmmelige stemme i den anden ende sagde, at filmen udover Palladium også ville blive vist i Palads i KBH og i Århus. Så det vil for mig komme til at koste 199kr fra/til Århus, 70kr for filmen og 199kr for at komme tilbage igen, eller 287kr fra/til KBH, 70kr for filmen og 287kr tilbage igen. Altså mellem 5-700kr. For den pris kunne jeg hente filmen 1½ gang på internettet i tilfælde af at jeg blev taget af APG.
#4: Jeg tænkte præcist det samme. I stedet for at vise en film der er blevet kritikerrost, vælger de i stedet bl.a. at smide 3. rangs filmen Van Helsing (som jeg stadig ikke fatter at folk elsker) op på lærredet. Der er mange ting her i livet jeg hader og Nordisk Film er lige kommet på listen...
Tja - ifølge Danmarks statistik er Esbjerg Danmarks 5. største by - nærmeste storby må vel enten være Odense eller Århus, dvs. et par timers kørsel herfra og Odense vil ikke komme til at køre filmen ifølge Biobookings telefondame. Ved selvfølgelig ikke hvad der kommer til at ske i CinemaxX i Odense...
Til gengæld kan du glæde dig over at de viser Starship troopers i esbjerg....wuhu. Det er en udemærket bio, men bare det ikke er 100% mainstream, så viser de det ikke :(
#1 Slettet Bruger [4052938797] 21 år siden
#2 Kia 21 år siden
#3 Slettet Bruger [4052938797] 21 år siden
#4 The Insider 21 år siden
#5 Skobbolop 21 år siden
forhelvede giv mig nu den FILM!
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#6 Slettet Bruger [4052938797] 21 år siden
#4: Jeg tænkte præcist det samme. I stedet for at vise en film der er blevet kritikerrost, vælger de i stedet bl.a. at smide 3. rangs filmen Van Helsing (som jeg stadig ikke fatter at folk elsker) op på lærredet. Der er mange ting her i livet jeg hader og Nordisk Film er lige kommet på listen...
#7 ks 21 år siden
#8 Slettet Bruger [4052938797] 21 år siden
#9 inflector 21 år siden
Det er en udemærket bio, men bare det ikke er 100% mainstream, så viser de det ikke :(
#10 Lady Arwen 21 år siden
Hvis den er i biograferne til om cirka 3 uger ser jeg den bare i København