Den eneste jeg har i colorized udgave er Reefermadness - jeg fik en special edition til 30 kr. hvor begge udgaver er på - har kun set den s/h for man pisser ikke på kunst.
20.000 Leagues under the Sea (Disney 1954) er da bestemt værd at eje. Jeg synes peronligt at den er langt bedre end Around the world in Eighty days. Og så synes jeg iøvrigt at det er på kanten til det kriminelle at nævne The Mummy i samme åndedrag som The Goonies ;-)
Hvilke udgaver findes der af Treasure Island, som rent faktisk er gode? Den med Christian Bale er jo desværre ikke udgivet på dvd...:-( Men har heller aldrig set den, så ved ikke om den egentlig er noget ved.
Skal helt klart se 20.000 Leagues og Jules Verne fortolkningerne. Det jeg dog godt kan lide med de ovenstående film jeg nævnte, var det kække smil i øjet, de blev udført med. De var meget lidt seriøse og alvorlige. Polanski's Pirates kan det godt være man skal få set.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 filmz-Bruce 19 år siden
#22 jessup 19 år siden
#23 Benway 19 år siden
DVDbeaver
#24 filmz-bullettooth 19 år siden
#25 Æsop9000 19 år siden
#26 PredatorX 19 år siden
20.000 Leagues under the Sea (Disney 1954) er da bestemt værd at eje. Jeg synes peronligt at den er langt bedre end Around the world in Eighty days. Og så synes jeg iøvrigt at det er på kanten til det kriminelle at nævne The Mummy i samme åndedrag som The Goonies ;-)
Hvilke udgaver findes der af Treasure Island, som rent faktisk er gode? Den med Christian Bale er jo desværre ikke udgivet på dvd...:-( Men har heller aldrig set den, så ved ikke om den egentlig er noget ved.
#27 MadMartigan 19 år siden
#26: Præcis. 20.000 Leagues under the Sea, er en rigtig god film.
Så vil jeg da også foreslå nogen...
Mysterious Island
Journey to the Center of the Earth
Ved ikke helt, men den her falder vel også ind under det ønskede...
King Kong
#28 MadMartigan 19 år siden
Die Unendliche Geschichte
#29 lyspunkt 19 år siden
#30 filmz-Bruce 19 år siden