Gravatar

#21 filmz-Bruce 19 år siden

#20 URGH! Nej...blasfemi :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 jessup 19 år siden

Den eneste jeg har i colorized udgave er Reefermadness - jeg fik en special edition til 30 kr. hvor begge udgaver er på - har kun set den s/h for man pisser ikke på kunst.
This is just until June
Gravatar

#23 Benway 19 år siden

Faktisk skulle farvelægningen være udført ret imponerende rent teknisk. Men gudskelov kan man vælge det fra. :)

DVDbeaver
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#24 filmz-bullettooth 19 år siden

..Tarzan....!!! med Weismuller.... det er klasse!
--------- for rent ---------
Gravatar

#25 Æsop9000 19 år siden

Mange af disse film burde da også samles i en Poll, og sendes ind. Hvis det ikke allerede er gjort.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#26 PredatorX 19 år siden

20.000 Leagues under the Sea (Disney 1954) er da bestemt værd at eje. Jeg synes peronligt at den er langt bedre end Around the world in Eighty days. Og så synes jeg iøvrigt at det er på kanten til det kriminelle at nævne The Mummy i samme åndedrag som The Goonies ;-)

Hvilke udgaver findes der af Treasure Island, som rent faktisk er gode? Den med Christian Bale er jo desværre ikke udgivet på dvd...:-( Men har heller aldrig set den, så ved ikke om den egentlig er noget ved.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 MadMartigan 19 år siden

#26: Præcis. 20.000 Leagues under the Sea, er en rigtig god film.

Så vil jeg da også foreslå nogen...

Mysterious Island

Journey to the Center of the Earth

Ved ikke helt, men den her falder vel også ind under det ønskede...

King Kong
I'm your huckleberry...
Gravatar

#28 MadMartigan 19 år siden

I'm your huckleberry...
Gravatar

#29 lyspunkt 19 år siden

Jeg har et svagt punkt for Roman Polanskis Pirates, der desværre bare kom ud på et tidspunkt, hvor publikum ikke var minded for piratfilm.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#30 filmz-Bruce 19 år siden

Skal helt klart se 20.000 Leagues og Jules Verne fortolkningerne. Det jeg dog godt kan lide med de ovenstående film jeg nævnte, var det kække smil i øjet, de blev udført med. De var meget lidt seriøse og alvorlige. Polanski's Pirates kan det godt være man skal få set.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: