Gravatar

#11 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg hoster ikke blod op af grin over dette. Det er mig en kende for amerikansk.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#12 HonoDelLoce 17 år siden

Og så hjalp det slet ikke at jeg faktisk lige havde siddet og lyttet til lidt Groban lige inden jeg så denne tråd :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 elwood 17 år siden

Hehe Epic, men der var da et par stykker jeg ikke umiddelbart ku genkende, men det så ud til han hvertfald havde fået fat i castet fra Oceans filmene, for Fex budet var Brad Pitt, ham ved klaveret ku jeg f.eks. ikke lige kende.

Hehe men ja go humor.

Harrison Ford damm det er sku episk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 HonoDelLoce 17 år siden

Ham pianoet var Josh Groban ..

Hvis du aldrig har hørt til ham, vil jeg råde dig til at give det en chance :)

Normalt er det slet ikke min musiksmag, men hans stemme er så lækker, at jeg ikke kan lade det ligge :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 elwood 17 år siden

#14 Ahh tror jeg har set ham fra reklamerne af måske så.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 HonoDelLoce 17 år siden

Han har også været med i to afsnit af Ally :D

Faktisk var det der, jeg selv stiftede bekendtskab med ham første gang.. Min ekskæreste slubrede det fis i sig hele tiden, og må indrømme, at selvom jeg faktisk synes, at humoren til tider var ganske "lun", så føler jeg selv, at Groban var det bedste jeg fik ud af den serie :D
Gravatar

#17 Michael Andersen 17 år siden

John Williams og James Horner har også lånt Josh Groban i forbindelse med sange til rulleteksterne til henholdsvis [url= Selv bryder jeg mig ikke om ham, da han er alt for flødebolleagtig i stil med Stig Rossen og Celine Dion, men hver mand sin smag ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18 sluppermand 17 år siden

HAHA!! Fucking episk! :) Hold kæft et ensemble: Brad Pitt, Harrison Ford, Cameron Diaz, Joan Jett, Macy Gray, Robin Williams, Don Cheadle, Pete Wentz, Perry Farrell, Huey Lewis, Josh Groban, McLovin, Christina Applegate, Rebecca Romijn, Dominic Monaghan og Meatloaf and they're alle fucking Matt Damon!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#19 Martindan 17 år siden

Det bedste er; hvis man ser interview videoerne så ville man høre Ben og Kimmel tog den endnu længere da de efter optagelserne tog hjem til Sarah og Kimmel og faktisk så Lost sammen... uden rigtig at kende hinanden....

Men Damon jokes'ne er da geniale i Kimmel show.

for cryin' out loud......
Gravatar

#20 Hive 17 år siden

For fanden det var sjovt. :D

Skriv ny kommentar: