De fleste herinde har garanteret set den fremragende "I'm Fucking Matt Damon"-video fra The Kimmel Show, som blev vist for nogle uger siden. Ellers er linket her:
Men nu har Kimmel svaret igen med en video med Ben, som bare er HELT fantastisk. Sjældent har jeg set noget så sjovt, og det er dæleme vildt, hvor mange sjove kendisser han har kunnet få til at medvirke :-) Sorry, hvis den allerede er blevet posted!
Haha cool, men ja synd det er censureret, ikke fordi jeg ikke har fantasi til at forestille mig hvad de synger, det er bare pisse irriterende at høre på.
Men vil godt indrømme, at der hvor jeg gik mest bagover, var da Josh Groban kom ind over.. Klassens ellers så pæne dreng (med en helt ekstremt lækker stemme i øvrigt) havde jeg s'gu ikke regnet med :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 The Insider 17 år siden
Men nu har Kimmel svaret igen med en video med Ben, som bare er HELT fantastisk. Sjældent har jeg set noget så sjovt, og det er dæleme vildt, hvor mange sjove kendisser han har kunnet få til at medvirke :-) Sorry, hvis den allerede er blevet posted!
#2 inflector 17 år siden
#3 dyg 17 år siden
#4 filmz-Kadann 17 år siden
#5 The Insider 17 år siden
#6 tiany 17 år siden
#7 Wrangque 17 år siden
Fun though!
#8 Benway 17 år siden
#9 HonoDelLoce 17 år siden
Ekstremt lang tid siden jeg har grint så meget..
Men vil godt indrømme, at der hvor jeg gik mest bagover, var da Josh Groban kom ind over.. Klassens ellers så pæne dreng (med en helt ekstremt lækker stemme i øvrigt) havde jeg s'gu ikke regnet med :D
#10 The Insider 17 år siden