På denne side kan man se hvordan man kan lave sin helt egen projektor for under $300. Det kræver kun en fladskærm (på 14" eller 15") og en overhead-projektor... og så lidt teknisk snilde. Projektoren i artiklen har en opløsning på 1024x768.
Skriv endelig om hvordan det kommer til at gå, er specielt intresseret i at høre, hvor meget larm der kommer fra det setup :) og om det ikke fylder en del.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Tjoeh der vil 100% komme de der kanter i hjørnerne pga. overheaden, samt vil der også være en del mekanisk støj fra dennes blæser (som er rimeligt voldsom i de fleste afaik), denne blæser kunne vel egentlig udskiftes, men der skal sgu spark på da den der pære bliver rimeligt varm (De normale "blæsere" i overheads kører direkte på 220V så vidt jeg ved, eller også har jeg aldrig leget med en af nyere dato ;).
En af mine kammerater har sådan en "skærm" til overheads, som er købt færdigbygget og den fungerer rimeligt godt (though kun i 640x480) så når der kommer en ordentlig skærm på er jeg sikker på det vil fungere godt, hvis man ser bort fra larmen og hjørnerne... Og så self. det at overheaden er ret stor...
#1 Corgan 21 år siden
Se også en hurtig gennemgang her.
#2 Skum 21 år siden
#3 Corgan 21 år siden
Så må du lige skrive tilbage om hvordan det går med projektet.
#4 filmz-herskegut 21 år siden
Skriv endelig om hvordan det kommer til at gå, er specielt intresseret i at høre, hvor meget larm der kommer fra det setup :) og om det ikke fylder en del.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#5 Skum 21 år siden
En af mine kammerater har sådan en "skærm" til overheads, som er købt færdigbygget og den fungerer rimeligt godt (though kun i 640x480) så når der kommer en ordentlig skærm på er jeg sikker på det vil fungere godt, hvis man ser bort fra larmen og hjørnerne... Og så self. det at overheaden er ret stor...
#6 filmz-Fjolle 21 år siden
http://www.vitec.de/de/produkte/produktdetails.php...
Og mht. hjørnerne skulle de jo ikke være noget problem når man ser film..
#7 davenport 21 år siden