Jeg læste lige i Metro Express i morges, at nogle fupmagere i øjeblikket sender mails rundt, der til forveksling ligner mails fra eBay. De beder en om at bekræfte sine kreditkortoplysninger, hvis man vil blive ved med at kunne byde via eBay. Følger man denne anmodning, vil ens konto efterfølgende blive lænset.
Det kunne jo være værd at vide for visse af brugerne på filmz, så I kan tage jer i agt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#2 Nå, hvad ved jeg. Jeg syntes bare, at det lød aktuelt/relevant, når det nu ligefrem fik spalteplads i (gratis)avisen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nej, det betyder bare, at de nu på Metro Express har fået det at vide. De er ikke altid de hurtigste.
I øvrigt synes jeg at medierne i den grad har brug for nogle folk der har fingeren lidt mere på pulsen, når de bringer IT-relaterede historier. Det er alt for ofte at de siger et eller andet komplet ævl, eller blæser ting op til en masse som det ikke er (som i dette tilfælde).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#4 lige præcis, en ting jeg straks kommer til at tænke på er Urban's forsøg på at lave en anmeldelse af den nye Xbox360, de siger.. og jeg citere "konsollen indeholde hele 512GB Ram" Måske er det er slåfejl.. eller en dummefejl.. men synes at det er en ret alvorlig fejl at lave.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Det er en spasserfejl fordi de ikke ved hvad de snakker i om. I øvrigt selvom de så havde skrevet det rigtigt (med MB) ville det stadig være til grin, da 512 jo ikke er andet end man kunne forvente i dag. Der er talrige eksempler, ligesom når de i radioen pludselig siger, "at nu er der kommet en ny virus, der kan sprede sig via email". Så flyver alle mødre skrigende rundt og hiver stikket ud af børnenes computer, men problemet har været det samme i 10 år.
Det får én til at tænke over hvor mange fejl de mon laver af den slags på områder som man IKKE selv ved nok om til at gennemskue.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-yoshimura 20 år siden
Det kunne jo være værd at vide for visse af brugerne på filmz, så I kan tage jer i agt.
#2 filmz-Kiwwy 20 år siden
#3 filmz-yoshimura 20 år siden
#4 gi-jones 20 år siden
I øvrigt synes jeg at medierne i den grad har brug for nogle folk der har fingeren lidt mere på pulsen, når de bringer IT-relaterede historier. Det er alt for ofte at de siger et eller andet komplet ævl, eller blæser ting op til en masse som det ikke er (som i dette tilfælde).
#5 filmz-herskegut 20 år siden
lige præcis, en ting jeg straks kommer til at tænke på er Urban's forsøg på at lave en anmeldelse af den nye Xbox360, de siger.. og jeg citere "konsollen indeholde hele 512GB Ram"
Måske er det er slåfejl.. eller en dummefejl.. men synes at det er en ret alvorlig fejl at lave.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#6 gi-jones 20 år siden
Det får én til at tænke over hvor mange fejl de mon laver af den slags på områder som man IKKE selv ved nok om til at gennemskue.