Gravatar

#1 Nicki52 16 år siden

Jeg syntes vi skulle diskutere vores mening om Fame og Danceflick indtil videre.

Danceflick:
Jeg syntes den ser sjov ud indtilvidere, men måler sig ikke med de to første Scary Movie.

Fame:
Den er jeg lidt i tvivl om jeg vil se.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Yoda 16 år siden

Jeg kan med 100% sikkerhed sige, at jeg ikke frivilligt kommer til at se hverken den ene eller den anden! Og slet ikke "Dance Flick", da jeg får nervøse trækninger af Wayans-brødrene.

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Kruse 16 år siden

Danceflick:

Selvom at "Scary Movie"-filmene faldt stort i niveau da Wayans-brødrene forlod serien, så burde selv de snart indse at spoof-genren er død, og at de skal lade genren ligge. "Danceflick" ligner endnu en dårlig samlebåndsvare med det samme genbrugte jokes.

Fame:

"Fame" fungerer som en undskyldning for at fortsætte på "High School Musical"-filmenes succes. De bruger en skabelon som allerede har vist sig at være en succes("High School Musical"), og blander den med en allerede succesfyldt film(den originale "Fame"). Der bliver med garanti intet nyskabende ved remaken.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 rockysds 16 år siden

Jeg glæder mig faktisk til "Fame".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5 Yoda 16 år siden

Dén vogn vil jeg også gerne være med på ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 lagoni 16 år siden

Jeg er sikker på jeg aldrig får set en af de to film, er helt enig med #3. Men den originale Fame, hvordan er den? Som den fangirl jeg jo nok er, er jeg blevet lidt interesseret i den efter at ha' hørt om den i SModcast. Den lyder lidt mørkere end jeg umiddelbart troede.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 Nicki52 16 år siden

heTTeh (3) skrev:

Fame:

"Fame" fungerer som en undskyldning for at fortsætte på "High School Musical"-filmenes succes. De bruger en skabelon som allerede har vist sig at være en succes("High School Musical"), og blander den med en allerede succesfyldt film(den originale "Fame"). Der bliver med garanti intet nyskabende ved remaken.

Nej, det er det ikke. Tror ikke de synger. Der er bare god musik med. Men HSM handler jo om Gabrielle skal få Troy, ikke Sharpay. Fame handler om drømme der kan gå i opfyldelse og de skal genvinde selvtilliden for deres familie og venner ødelægger den. Tror den handler om meget mere.

Har faktisk ikke lyst til Danceflick. De bruger alt som jeg syntes er sjovt i traileren, så den er ødelagt.
Gravatar

#8 Kruse 16 år siden

#7: Nu så jeg traileren til remaken af "Fame", og der var også nogen der sang. Jeg siger ikke at plottet og karaktererne fra High School Musical og Fame vil være de samme, men præmissen og temaerne vil uden tvivl gå igen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 Nicki52 16 år siden

Ja, men tror ikke der har så meget kærlighed med.
Gravatar

#10 chronaden 16 år siden

Nicki52, du er håbløs...
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: