Jeg klikkede lige på et af dem bannere her på filmz.dk, og kom ind på en side jeg godt nok har hørt om før, men aldrig undersøgt nærmere: Familie DVD Club! Jeg synes at konceptet ser overordentligt godt ud, og et rimeligt bredt udvalg af dvd'er har de oxo. Det ser næsten for godt ud til at være sandt. Jeg overvejer stærkt at tilmelde mig og prøve det, så er der nogen herinde der har erfaringer (goder eller dårlige) med firmaet/konceptet? Ethvert svar er velkomment!
RubberDuck har brugt digitarian, men har plejer nu ikke at kommenterer. Så vidt jeg ved foreløb det gnidningsfrit. Eneste klagepunkt var vist at filmlageret ikke var så stort.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Tak for svarene! ;-) Tror jeg melder mig ind hos digitarian eller dvdzone et par måneder inden længe... Kunne være jeg skulle skrive herinde hvordan det går(?).
#1 berg 22 år siden
Jeg klikkede lige på et af dem bannere her på filmz.dk, og kom ind på en side jeg godt nok har hørt om før, men aldrig undersøgt nærmere: Familie DVD Club!
Jeg synes at konceptet ser overordentligt godt ud, og et rimeligt bredt udvalg af dvd'er har de oxo. Det ser næsten for godt ud til at være sandt.
Jeg overvejer stærkt at tilmelde mig og prøve det, så er der nogen herinde der har erfaringer (goder eller dårlige) med firmaet/konceptet? Ethvert svar er velkomment!
#2 berg 22 år siden
#3 DarkLight 22 år siden
#4 berg 22 år siden
Dvdzone.dk, digitarian eller familie dvd club?
#5 DarkLight 22 år siden
Så vidt jeg ved foreløb det gnidningsfrit. Eneste klagepunkt var vist at filmlageret ikke var så stort.
#6 filmz-Alex De Large 22 år siden
#7 berg 22 år siden
Tak for svarene! ;-)
Tror jeg melder mig ind hos digitarian eller dvdzone et par måneder inden længe...
Kunne være jeg skulle skrive herinde hvordan det går(?).
#8 filmz-cko 22 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#9 filmz-Alex De Large 22 år siden