Gravatar

#1 berg 22 år siden

Hej

Jeg klikkede lige på et af dem bannere her på filmz.dk, og kom ind på en side jeg godt nok har hørt om før, men aldrig undersøgt nærmere: Familie DVD Club!
Jeg synes at konceptet ser overordentligt godt ud, og et rimeligt bredt udvalg af dvd'er har de oxo. Det ser næsten for godt ud til at være sandt.
Jeg overvejer stærkt at tilmelde mig og prøve det, så er der nogen herinde der har erfaringer (goder eller dårlige) med firmaet/konceptet? Ethvert svar er velkomment!
Gravatar

#2 berg 22 år siden

Har lige set dvdzone.dk, er den bedre? Nogen der har erfaringer med den eller andre?
Gravatar

#3 DarkLight 22 år siden

dvdzone.dk skulle være godt. Har en kollega som har prøvet dette og det virker upåklageligt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 berg 22 år siden

Er der slet ingen der har nogen form for erfaring med:
Dvdzone.dk, digitarian eller familie dvd club?
Gravatar

#5 DarkLight 22 år siden

RubberDuck har brugt digitarian, men har plejer nu ikke at kommenterer.
Så vidt jeg ved foreløb det gnidningsfrit. Eneste klagepunkt var vist at filmlageret ikke var så stort.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 filmz-Alex De Large 22 år siden

Jeg har kun prøvet digitarian som prøveabonnement, og der virkede det da fint nok, filmen kommer næste dag. Men ridsede var de da...
Gravatar

#7 berg 22 år siden

Kunne de afspilles?

Tak for svarene! ;-)
Tror jeg melder mig ind hos digitarian eller dvdzone et par måneder inden længe...
Kunne være jeg skulle skrive herinde hvordan det går(?).
Gravatar

#8 filmz-cko 22 år siden

ja gør endelig det.. begyndte selv at overveje at melde mig til...
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#9 filmz-Alex De Large 22 år siden

De var ikke forfærdelig ridset, men min bror kunne ikke afspille Star Wars Episode II på sin xbox... Men intet kan køre på den :]

Skriv ny kommentar: