Gravatar

#191 SublimeKen 9 år siden

Wow. Selvom jeg da også godt kunne tænke mig lidt mere information omkring denne sag og er lidt overrasket over at jeg først har læst denne tråd nu, så kan jeg godt se at min position på dette site ikke ligefrem giver mig mulighed for nogensinde at få det at vide (Det faktum at jeg hverken skriver særlig meget herinde og ikke kender nogle personer herinde fra i virkeligheden) hvilket da selvfølgelig er utrolig frustrerende for denne tråd har vækket en uudholdelig nysgerrighed og sågar frygt for hvad jeg støtter ved at blive ved med at besøge sitet.

Dog forstår jeg godt hvorfor folk er forsigtige med hvem de fortæller hvad. Foruden respekt for den implicerede person, så ved folk heller ikke hvem de kan stole på og da slet ikke af anonyme brugere på nettet. Hvilket er fair! Derudover er chancen utrolig lille for at de folk - der ved hvad der er foregået - læser dette alligevel, siden alle har slettet deres bruger.

Men ja, jeg har undret mig en del over hvorfor sitet har virket så dødt på det sidste. Har ikke besøgt det i månedvis af ren manglende interesse, så da jeg begyndte at besøge det her igen virkede der pludselig uhyggelig stille herinde. Denne tråd forklarer jo så det hele!

Jeg har selv kritiseret diverse anmeldelser og nyheds overskrifter herinde efter filmz virkede til at blive mindre og mindre kvalitetsbevidst, så jeg kan da delvist forstå folk's udvandring også kan jeg vel altid bare spekulere mig til resten selv.

Hvis nogen nogensinde for at vide at det er ok at dele fra den implicerede person og tilfældigvis besøger denne tråd, så vil jeg da blive meget taknemmelig over evt. at modtage den famøse PM :D

Ellers god vind fremover alle sammen! Håber i finder et andet forum til at diskutere jeres passion!
Gravatar

#192 Kisbye 9 år siden

Vi får aldrig svar, så syntes ikke der er nogen grund til rippe op i det.

Det er vel nok at sige, at mange af dem der smuttede kendte både hinanden og Insider personligt.
Skal man spekulere, så har det nok noget at gøre med omstændighederne omkring Insiders farvel til Filmz og lukningen af Filmz tv.
Om deres reaktion er passende, er svært at sige, når man ved de er involveret personligt. Vi finder nok aldrig ud af det.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: