Min beslutning om at smutte blev gjort lettere efter at have snakket med en flok andre utilfredse brugere, og jeg er ikke den eneste der forlader Filmz... For mig er FB heller ikke det samme - jeg har været glad for at være herinde; det har været et dejligt og overskueligt forum,og jeg kan godt lide måden det er bygget op på - især dét at man altid læser videre fra hvor man sidst var i en tråd :)
Jeg har det meget ligesom Bony og Dyg beskriver det - Filmz er blevet en trist affære og som Jonas skriver, så er folkene bag vist efterhånden ligeglade. I hvert fald kan jeg ikke længere støtte op om denne side -for mig handler det nemlig også meget mere om folkene herinde end om selve stedet.
Jeg sætter pris på jeres kommentarer og følger lige med herinde dagen ud ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Som flere brugere herinde vælger jeg nu at forlade Filmz
Nej du gør sgu ej. Bliv nu hængende og det gælder alle jer der er ved at smutte. Facebook kommer aldrig til at erstatte Filmz, uanset hvilken forfatning det er i.
Tænk nu over det en ekstra gang og se om ikke dem der kører lortet, finder den rette vej igen.
gi-jones (9) skrev:
Du og jeg bliver de sidste to gamle tosser herinde :)
arh, jeg smutter aldrig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jo, det gør jeg. Det er ikke længere et spørgsmål om at jeg bare ikke er aktiv nok - det er blevet et princip...og jeg øver mig i at være med til at holde fast i principper ;)
Jeg smutter også, og smækker med døren på vej ud. Én ting er hvordan sitet har udviklet sig, alt content er faldet gevaldigt i niveau og det er blevet en stor CPC-kampagne, samt den gode stemning og tone er væk.
Det afgørende er imidlertid, hvordan tidligere medarbejdere er blevet behandlet. Det er uacceptabelt, og det vil jeg på ingen måde støtte op om.
Vi ses på Facebook, eller forhåbentlig andre steder, for fremtiden.
#11 wimmie 10 år siden
Min beslutning om at smutte blev gjort lettere efter at have snakket med en flok andre utilfredse brugere, og jeg er ikke den eneste der forlader Filmz... For mig er FB heller ikke det samme - jeg har været glad for at være herinde; det har været et dejligt og overskueligt forum,og jeg kan godt lide måden det er bygget op på - især dét at man altid læser videre fra hvor man sidst var i en tråd :)
Jeg har det meget ligesom Bony og Dyg beskriver det - Filmz er blevet en trist affære og som Jonas skriver, så er folkene bag vist efterhånden ligeglade.
I hvert fald kan jeg ikke længere støtte op om denne side -for mig handler det nemlig også meget mere om folkene herinde end om selve stedet.
Jeg sætter pris på jeres kommentarer og følger lige med herinde dagen ud ;)
#12 Åkepool 10 år siden
Nej du gør sgu ej. Bliv nu hængende og det gælder alle jer der er ved at smutte.
Facebook kommer aldrig til at erstatte Filmz, uanset hvilken forfatning det er i.
Tænk nu over det en ekstra gang og se om ikke dem der kører lortet, finder den rette vej igen.
arh, jeg smutter aldrig.
#13 wiseguy 10 år siden
Trist.
#14 wimmie 10 år siden
Jo, det gør jeg. Det er ikke længere et spørgsmål om at jeg bare ikke er aktiv nok - det er blevet et princip...og jeg øver mig i at være med til at holde fast i principper ;)
Tror nok at Tiany og Wangsgaard er her endnu..... endnu ;)
#15 dyg 10 år siden
#16 wimmie 10 år siden
#15 Har altid været fan af lemmings - de er så solidariske ;)
#17 Kyllingebenet 10 år siden
#18 Wangsgaard 10 år siden
Vi ses...på facebook og i ved snart alle hvor jeg bor :D
#19 Kisbye 10 år siden
#20 dolphinfriendly 10 år siden
Det afgørende er imidlertid, hvordan tidligere medarbejdere er blevet behandlet. Det er uacceptabelt, og det vil jeg på ingen måde støtte op om.
Vi ses på Facebook, eller forhåbentlig andre steder, for fremtiden.