Gravatar

#11 wimmie 9 år siden

Tak skal I have :)

Min beslutning om at smutte blev gjort lettere efter at have snakket med en flok andre utilfredse brugere, og jeg er ikke den eneste der forlader Filmz... For mig er FB heller ikke det samme - jeg har været glad for at være herinde; det har været et dejligt og overskueligt forum,og jeg kan godt lide måden det er bygget op på - især dét at man altid læser videre fra hvor man sidst var i en tråd :)

Jeg har det meget ligesom Bony og Dyg beskriver det - Filmz er blevet en trist affære og som Jonas skriver, så er folkene bag vist efterhånden ligeglade.
I hvert fald kan jeg ikke længere støtte op om denne side -for mig handler det nemlig også meget mere om folkene herinde end om selve stedet.

Jeg sætter pris på jeres kommentarer og følger lige med herinde dagen ud ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12 Åkepool 9 år siden

wimmie (1) skrev:
Som flere brugere herinde vælger jeg nu at forlade Filmz


Nej du gør sgu ej. Bliv nu hængende og det gælder alle jer der er ved at smutte.
Facebook kommer aldrig til at erstatte Filmz, uanset hvilken forfatning det er i.

Tænk nu over det en ekstra gang og se om ikke dem der kører lortet, finder den rette vej igen.



gi-jones (9) skrev:
Du og jeg bliver de sidste to gamle tosser herinde :)


arh, jeg smutter aldrig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13 wiseguy 9 år siden

Hmmm! kommer til at tænke på en scene fra"Ice Age" og replikken "der røg vores sidste hun!" :-(

Trist.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#14 wimmie 9 år siden

#12

Jo, det gør jeg. Det er ikke længere et spørgsmål om at jeg bare ikke er aktiv nok - det er blevet et princip...og jeg øver mig i at være med til at holde fast i principper ;)

#13

Tror nok at Tiany og Wangsgaard er her endnu..... endnu ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15 dyg 9 år siden

Som den lemming jeg er, så følger jeg trop. Det har været hyggelige 10+ år!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 wimmie 9 år siden

Med = bedre (er vist træt i dag)

#15 Har altid været fan af lemmings - de er så solidariske ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 Kyllingebenet 9 år siden

Øv, først Robin og så du... dårlig dag! :'(
Mental striptease..
Gravatar

#18 Wangsgaard 9 år siden

Jeg smutter sgu også for dette vil jeg ikke være en del af mere når man hverken værdsætter sine bruger eller medarbejder :/

Vi ses...på facebook og i ved snart alle hvor jeg bor :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#19 Kisbye 9 år siden

Farvel. Hyg jer.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#20 dolphinfriendly 9 år siden

Jeg smutter også, og smækker med døren på vej ud. Én ting er hvordan sitet har udviklet sig, alt content er faldet gevaldigt i niveau og det er blevet en stor CPC-kampagne, samt den gode stemning og tone er væk.

Det afgørende er imidlertid, hvordan tidligere medarbejdere er blevet behandlet. Det er uacceptabelt, og det vil jeg på ingen måde støtte op om.

Vi ses på Facebook, eller forhåbentlig andre steder, for fremtiden.




Skriv ny kommentar: