Gravatar

#1 Tarantrier 10 år siden

Kære Filmz-folkens!

Jeg vil blot i al ydmyghed fortælle, at jeg stopper som anmelder på Filmz. Jeg har været herinde i et par år nu, og det har været en kæmpe fornøjelse! Det er imidlertid nye tider nu, og jeg føler ikke rigtigt, at jeg passer ind længere. Derfor har jeg nu valgt at trække stikket.

Mange tak til alle der har læst med og tak til jer, der har luftet jeres uenighed på en konstruktiv måde. Jeg har altid spændt læst med i kommentarerne, og jeg synes, det er vidunderligt at opleve så engagerede og filmkyndige brugere! Jeg har selv været intens læser af Filmz siden lang tid før, jeg begyndte at anmelde, og det har jeg bestemt også tænkt mig at blive ved med. Filmz er nemlig, i mine øjne, stadig den fedeste online film-side i Danmark!

Så god vind til jer alle, tak for tiden, kommentarerne og diskussionerne. Vi ses i biografens mulm og mørke :)

Mange venlige hilsner
Andreas (Tarantrier)
Remember, always be yourself. Unless you can be Batman. The be Batman.
Gravatar

#2 T. Nielsen 10 år siden

I forlader jo Filmz som rotter en synkende skude?

Nå, men held og lykke i fremtiden Andreas.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#3 Slettet Bruger [2177689799] 10 år siden

Aw, held og lykke derude!
Gravatar

#4 davenport 10 år siden

Tak for anmeldelserne og god vind fremover :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 wimmie 10 år siden

Damn...endnu én af de gode anmeldere :/

Sorry, men der er desværre ikke mange af de anmeldere der er tilbage som jeg synes skriver specielt godt eller interessant - tror bare jeg skipper anmeldelserne fremover og holder mig til forum...

God vind fremover :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 Riqon 10 år siden

Tak for anmeldelserne, Tarantrier.

Tarantrier (1) skrev:
Det er imidlertid nye tider nu, og jeg føler ikke rigtigt, at jeg passer ind længere.

Jeg tror, jeg har regnet ud hvad der egentlig foregår bag kulisserne på filmz.dk...

Den nye linje på filmz kræver af sine redaktionsmedlemmer, at:

* de fylder deres anmeldelser med obskure analogier og overdrevne troper.
* de bidrager med 1-2 gossipnyheder om ugen og gerne en opsummering af, hvad man nu kan streame på Netflix og Viaplay.
* de klapper ham-som-ikke-skal-nævnes på skulderen, når han deler en kæphest under dæknavnet "Filmz mener"
* de aldrig kalder en instruktør eller skuespiller ved navn, men i stedet kalder dem fx Star Trek-instruktøren og Harry Potter-stjernen.
* de bruger admin-funktionen til at censurere tilfældige indlæg i forum, for eksempel når de i ironi bruger ord som "vedderstyggelige".
* de bifalder alle kommercielle tiltag, ikke mindst brugen af irriterende pop-up-reklamer og mærkelige kampagnefremstød, der lokker brugerne til at tilmelde sig streamingtjenesteser og abonnementer...
* de generelt gør livet surt for andre medlemmer af redaktionen, som ikke er begejstrede for den nye linje.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [2177689799] 10 år siden

#6 -

Du glemte:

* de gør intet for at udvikle siden og har ikke gjort det i årevis, selvom siden er søsterside til en computernørdeside, hvor man netop burde kigge på sådan noget som at lave en mobil udgave af siden.
Gravatar

#8 BN 10 år siden

Efter at have læst under Info - Crew, er jeg nødt til at spørge:

Er Rasmus Drews aka Chandler75 egentlig ophørt med at være medejer af filmz.dk? Det er i givet fald gået helt hen over hovedet på mig, tror jeg ... eller osse har jeg bare hukommelsestab af Bourne'ske dimensioner.

Eller er det bare en teknisk fejl, at han ikke er nævnt under 'Crew'? For han står da stadig som medejer her:

http://filmz.dk/~chandler75
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#9 Riqon 10 år siden

#7 -

spot on.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10 elwood 10 år siden

Der er en ny ejer af Filmz, det er vidst den korte udgave.

Er ret overbevist om Chandler75 ikke er medejer mere.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: