Der er mit bud helt klart Harley Davidson and the Marlboro Man og det er af samme grund som #1! Og som i kunne se i Movie Quotes VI indlæg #97 havde Crystalstar1200 heller ikke meget til overs for den film!!! _____________________________
En af mine personlige favoritter er nok Mighty Ducks: Champions 2. Så den på et tidspunkt i mit liv hvor jeg var vild med hockey (det er jeg nu stadig), ikke var særlig gammel og generelt ikke gik så meget op i film. Men hver gang jeg ser den glemmer jeg alt om hvor plat og forudsigelig den er...
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
En af mine favoritter er Rambo III, hvor John Rambo og Trautman står overfor hele den Russiek Arme i Afghanistan og Rambo udbrydder "lets fuck them" LOL
Fuglekrigen er da ik spor dårlig (den ka' da i hvert fald ikke kategoriseres som en skodfilm). Mine favorit skodfilm må være Bring it On, Plan 9 From Outer Space eller Final Destination 2... College Call Girl med Tori Spelling er også ufattelig skod!
#11 MadMartigan 22 år siden
#12 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#13 22 år siden
#14 22 år siden
#15 filmz-Mira 22 år siden
Jeg troede jo at Pitch black var en af disse film-indtil jeg kom her på filmz...Jurassic park filmene måske? elsker at se dem...
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#16 filmz-Kadann 22 år siden
Ellers Freddy Got Fingered.. uha, det er god underholdning. ;)
#17 filmz-Dennis 22 år siden
#18 kim clausen 22 år siden
Evilspeak - fantastiske film!!
#19 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#20 NOWhere 22 år siden