Gravatar

#11 DarkLight 21 år siden

Det er i orden. Vi havde skam heller ikke forventet alle kunne nyde den dejlige form for humor. Som man sige:
Små hjerne, små fornøjelser. Ingen hjerne, ingen fornøjelse.

Go' Lørdag.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 filmz-bullseye 21 år siden

#10 jeg 'flamer' dig lige:

Undersøgelser har vist at latter virker livsforlængende, og det er jo bare et bonus, ved siden af den enormt sjove dialog!

Dåselatteren lærer man at overhøre, hvis man da bryder sig om det ellers glimrende og sjove skuespil... og fortsat go' weekend
Gravatar

#13 filmz-phalanx 21 år siden

jeg vil gerne udvide jeres horisont en smule, bare fordi jeg er en guttermand, "brass eye" det er sjovt...
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#14 filmz-Martin Schou 21 år siden

Friends har ikke dåselatter.

De har et publikum som leverer latteren. Nogle gange er de dog nødt til at skære i længden af deres latter, da det forstyrrer handlingen.
I'm not left-handed either.
Gravatar

#15 DarkLight 21 år siden

De skærer ikke i længden af latter. Hvis den rigtige latter ikke passer har de et arkiv de kan tage fra.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16 filmz-phalanx 21 år siden

#14, det tror du selv på?, jeg så faktisk engang sådan noget behind the scenes halløj, og der sagde makkeren der stod for det, at de næsten aldrig brugte det originale "latter spor".
plus jeg nægter at tro på at der bliver grinet af alle gags, fair nok, folk er forskelige men nogle af "vitserne" er så dumme at selv kudrow ser ud til at undre sig...
(nu kommer jeg vist i en diskussion igen, så kan jeg lære at holde min kæft)
Gravatar

#17 DarkLight 21 år siden

#16, jeg har set adskellige behind the scenes fra friends, og de har aldrig lagt skjul på at de brugte den oprindelige latter hvis den passede. Der er sågar et afsnit om musikeditering og hvordan de klipper latteren ind.
Gravatar

#18 filmz-Alex De Large 21 år siden

Jeg synes da jeg så et program på tv2 engang om premieren på x sæson hvor Ross og Rachel blev gift og der mener jeg da at de sagde at de for en gangs skyld brugte et rigtigt studio audience.

Men nu kan det godt være min hukommelse der spiller mig et puds, for det er jo mange år siden og min hukommelse kan kun indeholde så mange anekdoter.
Gravatar

#19 filmz-phalanx 21 år siden

i hygger jer bare med friends, jeg ser noget andet og så er alle glade, jeg kan jo heller ikke benægte at de tjener styrtende med penge, så der må jo være nogen der ser det, andre end jer..
Gravatar

#20 inflector 21 år siden

#19 ja nu er du jo så klog, kan du så ikke oplyse os dumme mennesker om, hvad der er sand humor?
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: