Ja jeg ved godt det ikke er om film, men eftersom jeg, fra dag til dag, bliver mere og mere 'afhængig' af komedie serien, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilket afsnit du mener er sjovest eller på anden måde bare god?
Personligt holder jeg meget af sæson 4, specielt de afsnit i London, fra Ross 2. bryllup... Eller "The One With Ross' Tan" er også hyle morsom, hvad syns du?
Den sjovest er klart i den første Sæson hvor Joey kommer ind i et Grønt/Rød Kostume, og Chandler siger noget i retningen af "I can´t handle more Jokes"...
Den hvor de har thanksgiving... og hvor de ser tilbage på tidligere thansgivings... hvor man for første gang ser Monica fed.. og Ross og Chandler i Miami Vice outfit... DET er et godt afsnit..
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Den eneste sæson jeg kan sætte fingre på er nok nr. 7, det går lidt for meget op i bryllup, men tilgengæld skulle sæson 10 være bedre end 7,8,9... Noget at se frem til
jeg er meget ked af af det, men nu har jeg læst hvad i har skrevet, og jeg bliver nødt til at skrive at friends er det dummeste, sitcoms er ikke sjove, jeg vil væde med at i hvis der ikke var dåselatter med, ville i ikke vide hvornår i skulle grine, (ingen grund til at flame mig, bare ignore dennne post, men jeg skulle bare have det ud)
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
#1 filmz-bullseye 21 år siden
Personligt holder jeg meget af sæson 4, specielt de afsnit i London, fra Ross 2. bryllup... Eller "The One With Ross' Tan" er også hyle morsom, hvad syns du?
#2 MadMartigan 21 år siden
#3 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#4 DarkLight 21 år siden
Plus den hvor de spiller det spil om hvem der ved mest om hinanden.
#5 Morbid 21 år siden
#6 MadMartigan 21 år siden
#7 DarkLight 21 år siden
#8 filmz-bullseye 21 år siden
#9 DarkLight 21 år siden
#10 filmz-phalanx 21 år siden
(ingen grund til at flame mig, bare ignore dennne post,
men jeg skulle bare have det ud)