Gravatar

#81 Collateral 14 år siden

#80: Ok, jeg tænkte næsten nok det forholdt sig sådan. Gør det jo ofte i den genre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#82 djibyman2-the seque 14 år siden

Ja, det er sjovt nok præcist det samme med Final Destination serien, efter 1´eren går det bare ned ad bakke.
Gravatar

#83 Collateral 14 år siden

#82: Har jeg heller ikke set, men har hørt om filmene. Mener faktisk at ham der snakkede om dem specielt godt kunne lidt 2'eren.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#84 djibyman2-the seque 14 år siden

2´eren kan også godt ses, det går først rigtig galt i de 2 sidste, men den første er klart den bedste, generelt bedre skuespillere, og det er det de 3 andre mangler.
Gravatar

#85 filmz-ImDownlow 14 år siden

Djibyman (82) skrev:
Ja, det er sjovt nok præcist det samme med Final Destination serien, efter 1´eren går det bare ned ad bakke.

Sjovt, jeg troede jeg var den eneste der havde det sådan, den første er rimelig fed, og ligger også hårdt ud.
I´´m not locked in here with you, you're locked in here with me!!!"
Gravatar

#86 Collateral 14 år siden

Horror/gyser/slasher genren er nok også den jeg er dårligst bevandret i, men vil jeg snart have lavet om på. Har planer om at få set en masse af de film James Rolfe anmelder i hans Monster Madness, da jeg de er gode ugangspunkter for genren.
Gravatar

#87 frankdrebin 14 år siden

Starten på Final Destination 2 var mega fed!

Ellers kan jeg kun være enig i mange af jer andres bud.. The Dark knight, Clockwork Orange, Lord of War, Naked Gun 33 1/3 og Terminator 2 er blandt mine favoritter!
Gravatar

#88 evermind 14 år siden

Nu blev det nævnt, at Final Destination-serien går ned ad bakke fra nr. 1 ... Faktisk synes jeg, serien topper med nr. 2 - og i øvrigt i samme åndedrag fremhæve den fede åbningssekvens derfra med motorvejsulykken! :)

EDIT: Hov, jeg overså lige, at frankdrebin også nævnte starten af 2'eren - men enig, mester! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#89 Collateral 14 år siden

#88: Og sådan kom vi tilbage on topic, fantastisk!
Gravatar

#90 Åkepool 14 år siden

frankdrebin (87) skrev:
og Terminator 2

Shame on me. How could I forget :(
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: