Gravatar

#11 Slettet Bruger [3891743202] 13 år siden

Kampen er ikke startet endnu.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#12 davenport 13 år siden

Jeg følger med i tekst på tv2.dk. Det er satme drag at skulle "se" en kamp på den måde, i og med at det burde være for alle. Vi er nået til et punkt hvor det kun er de velbjærgede der kan være med. Pøbelen må sidde og være får og tage til takke. Jeg gider ikke engang brokke mig mere, for jeg skal lige F5´e på tv2... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 davenport 13 år siden

Tiende omgang
Halvvejs i omgangen får Brian Nielsen et dybt stød og væltes efterfølgende af Holyfield. Han er oppe igen. Efter en batalje ude ved tovene kommer de to boksere op at skændes. Dommeren må afbryde. Nielsen brøler af Holyfield, måske en skalle, det er han kendt og frygtet for. NEJ NEJ NEJ, dommeren stopper kampen! Brian Nielsen bliver klemt op i det ene hjørne og Holyfield hamrer løs, men meget i Nielsen parader. Sådan har det jo været hele kampen. Virker en anelse overilet. Kampen er forbi. Publikum buher, men begynder højlydt at hylde en bukkende Brian Nielsen for en virkelig flot fight lørdag aften. Et værdigt comeback til "Super-Brian" trods nederlaget, der igen får stor applaus.

:/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 Bruce 13 år siden

#12 Der er ingen "ret" til at se alt, som transmitteres i TV. Boksekampen er ikke en DR public service begivenhed, for det ville simpelthen være for dyrt ifht. interessen plus muligheden for, at kampen kunne være overstået på 2 minutter. De to skal have $1 mio. hver og dertil kommer alle de andre omkostninger ifbm. forberedelser etc. etc. etc. Man ville slet ikke få en sådan kamp afviklet uden de penge.

Derfor er det en ren prioriteringssag som alt andet i vores hverdag, om man vil have frikadeller eller bøffer, sild eller hummer, vil holde ferie på campingpladsen eller på Hawaii etc.

I et samfund, hvor varens pris fastlægges via udbud og efterspørgsel og varen slet ikke udbydes under en given pris, så er det bare "sådan det er" :)

Hilsen et stk. pøbel, som ikke gad bruge 499,- på afdankede boksere, når jeg kan få to sæsoner af Twilight Zone på blu-ray for samme pris :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#15 Antlion 13 år siden

davenport (13) skrev:
:/

Brian Nielsen havde fortjent at blive KOed med sin amatøristiske attitude. Han er en snot dum bokser, og i denne kamp troede han åbenbart, at han kunne vinde point på at blive i hjørnet eller provokere modstanderen. Ak, det var sørgelig at se på.

Og lige et par gyldne kommentarer:

"Det er pisse irriterende, at de stopper kampen, når jeg er ved at overtage.

- siger fjolset, når han er ved at blive slået til plukfisk i hjørnet. Nakkeslag var der intet af, det var Brians egen skyld.

"Jeg vil have revanche mod den sorte abekat!

Bravo, Brian! Hvordan gik det, da du kaldte Mike Tyson for en "abekat"? Om han er racist, skal jeg ikke kunne sige, men en imbecil og dårlig taber, det er han.

Et sølle "comeback", der ikke bør hyldes...
Gravatar

#16 Bruce 13 år siden

"Jeg vil have revanche mod den sorte abekat!"

Suk, det er faneme imbecilt :( Tag pengene og farvel og tak!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#17 Bony 13 år siden

Nej, jeg er også slemt skuffet over hans tåbelige boksestil, eller rettere sagt mangel på samme. Der var alt for meget gøgl og for lidt teknisk boksning fra hans side. Men det burde ikke komme bag på nogen, da det altid har været sådan med ham. Han har sgu aldrig været en dygtig bokser, men har vundet danskernes charme pga. hans sjove påfund og drilske attitude. Absolut ingen teknik og konstante desperate forsøg på at vinde kampen med gak og gøgl. Det bliver bare så hamrende pinligt at se på når man samtidig får så mange stryg som Brian fik. Holyfield var alt for tilbageholdende og burde have fået den KO. Sejren var under alle omstændigheder helt fortjent. Brian sejlede da fuldstændig.

Og enig i at hans kommentarer til sidst var fuldstændig tåbelige. De var langt mere tåbelige end hans opførsel i ringen og var blot toppen på dækket af den synkende skude. Jeg har aldrig haft den helt store fidus til Brian Nielsen, men fra og med kampen i dag har jeg da endeligt mistet alt. Føj. Som Bruce siger, så tag du blot dine penge og smut hjem til Spanien.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#18 kasperfmn 13 år siden

Overraskende at Brian holdt så længe. Fedt absorberer tilsyneladende slag bedre end jeg havde regnet med.
Gravatar

#19 Slettet Bruger [3891743202] 13 år siden

Jeg synes mest af alt det lignede at Holyfield havde lidt medlidenhed med Brian og med vilje valgte at holde lidt igen. Jeg har i hvert fald set Holyfield bokse langt bedre de sidste par kampe, end han gjorde her.

Men cadeux til Brian Nielsen for i det mindste at træne benhårdt for at være klar til kampen. Jeg har sjældent set ham så slank som i går. Til gengæld var det også tydeligt at dette var en "show-kamp." Det føltes ikke som om at der var noget på spil, selv om vinderen får rettigheden til en VM kamp.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#20 Verbal 13 år siden

Whispering Horse (19) skrev:
Jeg synes mest af alt det lignede at Holyfield havde lidt medlidenhed med Brian og med vilje valgte at holde lidt igen. Jeg har i hvert fald set Holyfield bokse langt bedre de sidste par kampe, end han gjorde her.

Holyfield tænkte måske, at det var synd, at publikum ikke fik mere for deres penge, end det var tilfældet, hvis han bankede Brian i gulvet allerede i 3. omgang. Eller også mente han, at Brian skulle have nogle øretæver, der bare tilnærmelsesvis kunne udligne den store pose penge han fik. Jeg ved godt, at Holyfield fik en lige så stor betaling, men han gjorde sig også mere berettiget til den.

Det lyder heller ikke ligefrem som om, at man er gået glip af et brag af en boksekamp. Ud fra de billeder de viste lige op til kampen, så var der slet ikke den atmosfære, som man forbinder med et godt boksebrag. Ligeledes så var imellem en tredjedel og en fjerdedel af pladserne ikke optaget, hvilket fik det til at virke som en tam affære, især når man tænker på, at der kun er 2.000 pladser, og at rigtige boksebrag let kan tiltrække 5 gange så mange tilskuer.
And like that... he's gone.

Skriv ny kommentar: