Gravatar

#1 davenport 13 år siden

Nogen der har et godt link til kampen? Det kan absolut ikke være ulovligt, da der bokses i DRs nye hus, og man derfor allerede har betalt for en kamp der ikke vises på landsdækkende tv...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 duuk74 13 år siden

Der kommer noget op her senere. Ved ikke med kvaliteten dog

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=115632&a...
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#3 Høegh 13 år siden

davenport (1) skrev:
Det kan absolut ikke være ulovligt, da der bokses i DRs nye hus, og man derfor allerede har betalt for en kamp der ikke vises på landsdækkende tv...

http://www.titaniumteddybear.net/wp-content/upload...
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#4 davenport 13 år siden

Dead serious!! I min optik har DR en public service forpligtigelse til at sende sport der har almen interesse, og siden det foregår i deres nye (licensbetalte) hus, burde det være tilgængeligt. Og jeg ser det på nettet i aften. Med god samvittighed!!
Gravatar

#5 Bobby Singer 13 år siden

Hvornår er det i aften?
Idjit
Gravatar

#6 Høegh 13 år siden

davenport (4) skrev:
Dead serious!! I min optik har DR en public service forpligtigelse til at sende sport der har almen interesse, og siden det foregår i deres nye (licensbetalte) hus, burde det være tilgængeligt. Og jeg ser det på nettet i aften. Med god samvittighed!!

Nu er det jo ikke DR der står for arrangementet. Det er en 3. part (Viasat, så vidt jeg ved) der ikke har set en øre af dine licenspenge.

Men du har altså ret til at se deres arrangement gratis, fordi du har været med til at betale for bygningen som det foregår i?

Still not sure if serious... :)

Gravatar

#7 Bony 13 år siden

davenport (4) skrev:

Men så længe DR ikke har købt rettighederne til at vise kampen, så er det vel heller ikke i orden at se det ulovligt på nettet bare fordi, at det skal afholdes i en bygning der muligvis er licensbetalt? Det er det samme som at bo i en ejendom med fælles gildesal, hvor man så insisterer på at komme med til naboens konfirmationsfest, blot fordi man betaler til vedligeholdelsen af gildesalen.

Og hvor går grænsen for hvad der har "almen interesse"?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8 Høegh 13 år siden

Bony (7) skrev:
Og hvor går grænsen for hvad der har "almen interesse"?

De har i hvert fald ikke haft let ved at sælge billetterne til kampen...
Faktisk er der stadigvæk ikke udsolgt.

Gravatar

#9 Highland Park 13 år siden

#8: Han skulle nok have barberet sin røv først.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10 davenport 13 år siden

Fuck det. Nu er det sikkert slut og der var ikke noget p2p der fungerede. Sikkert fordi der var for mange der belastede serveren.. Hvem vandt?

Skriv ny kommentar: