#1 21 år siden

[Link slettet af admin]

Kom indenfor - Vi har superfede ringetoner, spil, billeder, animationer, filmklip og links til din mobil - CHECK IT OUT!!
Gravatar

#2 davenport 21 år siden

Er det ikke reklame???
Adminnnnnnnsssss...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 azathoth 21 år siden

be gone!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 Yoda 21 år siden

Din sladderhank ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 azathoth 21 år siden

#4: Yeah... davenport er vores stikker, så pas på! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 davenport 21 år siden

Jeg er ham den dreng, der sidder på foreste række med hånden oppe hele tiden. En rigtig Martin fra Simpsons..
Gravatar

#7 Martindan 21 år siden

#6 - he he... din fedterøv...

(du kan godt fortælle mig sandheden Davenport... hvilke afslørende billeder er det admins'ne har af dig siden du gør deres beskidte arbejde :D)
for cryin' out loud......
Gravatar

#8 davenport 21 år siden

Det er noget med en negerdværg på en trehjulet cykel, som jeg helst ikke ser kommer ud...
Gravatar

#9 MadMartigan 21 år siden

Two things. Don't tell nobody about this. This shit is between me, you, and Mr. Soon-to-be-living-the-rest-of-his-short-ass-life-in-agonizing-pain-rapist here. It ain't nobody else's business.

Two: you leave town tonight, right now. And when you're gone, you stay gone, or you be gone. You lost all your Filmz privileges. Deal?
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: