Her tidligere i dag fik jeg en idé til noget udsmykning inde i biografen. Jeg får købt mig tre RIBBA rammer i IKEA hvor der hver især er plads til tre billeder i. Planen er så, at finde ni stills fra forskellige film, alle i sort-hvid eller konverteret til sort-hvid. Jeg kunne dog godt bruge noget hjælp til, at finde nogle fede billeder jeg kan hænge op. Altså billeder, der ville se fede ud i sort-hvid. Billederne må selvfølgelig gerne have en vis personlig betydning for mig, så jeg har copy-pastet listen fra min Filmz-profil over et par af favoritterne. Det behøver dog ikke nødvendigvis være et still fra en af dem, så post endelig nogle fede forslag med links til billederne.
Casablanca The Third Man Citizen Kane The Fountain Sunset Boulevard Vertigo Some Like It Hot Singin' In The Rain Star Wars - The Empire Strikes Back Requiem For A Dream Blade Runner: The Final Cut Alien 2001: A Space Odyssey Memento Star Wars - A New Hope The Nightmare Before Christmas Aliens Double Indemnity The Godfather Into The Wild
Det er måske ikke den mest opfindsomme idé, men det ville passe perfekt ind i stilen som resten af biografen har, bl.a. skal de hænge ved siden af indramningen af min elskede danske Rumrejsen år 2001 plakat.
Jeg glæder mig til, at se jeres forslag! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1 Bony 14 år siden
Her tidligere i dag fik jeg en idé til noget udsmykning inde i biografen. Jeg får købt mig tre RIBBA rammer i IKEA hvor der hver især er plads til tre billeder i. Planen er så, at finde ni stills fra forskellige film, alle i sort-hvid eller konverteret til sort-hvid. Jeg kunne dog godt bruge noget hjælp til, at finde nogle fede billeder jeg kan hænge op. Altså billeder, der ville se fede ud i sort-hvid. Billederne må selvfølgelig gerne have en vis personlig betydning for mig, så jeg har copy-pastet listen fra min Filmz-profil over et par af favoritterne. Det behøver dog ikke nødvendigvis være et still fra en af dem, så post endelig nogle fede forslag med links til billederne.
Casablanca
The Third Man
Citizen Kane
The Fountain
Sunset Boulevard
Vertigo
Some Like It Hot
Singin' In The Rain
Star Wars - The Empire Strikes Back
Requiem For A Dream
Blade Runner: The Final Cut
Alien
2001: A Space Odyssey
Memento
Star Wars - A New Hope
The Nightmare Before Christmas
Aliens
Double Indemnity
The Godfather
Into The Wild
Det er måske ikke den mest opfindsomme idé, men det ville passe perfekt ind i stilen som resten af biografen har, bl.a. skal de hænge ved siden af indramningen af min elskede danske Rumrejsen år 2001 plakat.
Jeg glæder mig til, at se jeres forslag! :)
#2 Highland Park 14 år siden
#3 Bony 14 år siden
#4 Highland Park 14 år siden
#5 cans 14 år siden
Et par af de mere kendte:
Movie Quotes
Reservoir Dogs
Butch Cassidy and the Sundance Kid
Pulp Fiction
Hvis du savner inspiration
#6 MOVIE1000 14 år siden
Eller en kamp hvor Rocky Balboa lige har vundet.
#7 Skeloboy 14 år siden
Synes filmplakater bliver grimme, når man kan se personernes navne
#8 BN 14 år siden
#9 Highland Park 14 år siden
Han kunne også hænge diverse Rorschach-testbilleder op? De er i s/h og har en personlig betydning for alle. ;)
#10 BN 14 år siden