Har efterhånden en del Box Sets stående på hylden, så det ville være fedt lige at høre hvad din absolut fedeste box set er! Må nok indrømme at Alien Quadrilogy Box Set (9-Disc) (R2)er det bedste jeg har! OBS nævn 1 og KUN 1...
Jeg er nu ret glad for min Bruce Lee Anniversary Box fra Hong Kong Legends, selv om der lige er kommet den der latterlige koreanske metalbox udgave, som ser endnu federe ud >:(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-bullseye 21 år siden
#2 Zelle 21 år siden
#3 filmz-Daedalos 21 år siden
selve coveret går dog til alien quadrilogy
How much does life weigh?
#4 dyg 21 år siden
Undskyld, men det er for svært, så jeg splitter det lige op, ligesom Daedalos.
Hvad design angår er Hero den klare vinder, den er dælme flot.
Hvad indhold angår.. den var straks værre. Alien Quad vinder nok, med flere andre lige efter.
#5 filmz-uzumaki san 21 år siden
Hvad design angår:
A Better Tomorrow Trilogy (Limited Korean Box)
Suverænt design. Den store bog med magnet og det hele. Lækkert... lækkert...lækkert.. og iøvrigt også en ret fed serie...
Hvad indhold angår:
Lain - Serial Experiments (Box set - Reg. 1)
En for fed serie som jeg virkeligt har gået og vendt og drejet i mine tanker. Lang tid siden jeg har tænkt så meget over en serie..
----------------------------------------
"Kono yo wa jinsei jigusoo pazuru..^^.."
#6 filmz-Kadann 21 år siden
#7 filmz-female cenobite 21 år siden
Slår simpelthen alt :P
No tears, please. It's a waste of good suffering
#8 ks 21 år siden
#9 filmz-yoshimura 21 år siden
#10 Yoda 21 år siden
Men jeg er dog meget glad for en af mine nyeste erhvervelser - "Tintin" i en flot tin-box, der indeholder alle 21 film på 7 skiver.