Gravatar

#41 elwood 20 år siden

KOTOR 1 et ord Assasin Bot..ahh ok to så da.

den har satme givet mig grineflip. 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 Scherlund 20 år siden

Den er jo så også med i Kotor2

Hvis du kan lide Assain bot så kender du vel den her comic:

VGCats
Gravatar

#43 elwood 20 år siden

ahh ehrligt har ikkeprøvet 2'eren endnu har kun 1'eren såd et vidste jeg ikke.

ahh good old AB...kendte godt til VGcats men havde ik lige set den der.

snøft de to her savner jeg sku, dumme lucas arts fordi de stopede det Cruel Lucas
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 Patriarch 20 år siden

Grand Admiral Thrawn hvis EU tæller med...

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#45 Corgan 20 år siden

Fedeste Star Wars karakter: Jabba The Hutt (I know... den var lame)

Ok.. jeg prøver igen så...

Sejeste Star Wars karakter: Mace Windu... eller Boba Fett (eller Jango Fett... men det er jo næsten det samme)
Gravatar

#46 El vez 20 år siden

Boba Fett i de gamle film er indbegrebet af cool og min klare favorit.

Det er ikke så svært at forestille sig hvor sur han ser ud inde under hjemlen når Vader siger 'no disintegrations!' :)

Er det ikke noget med at den armor han har på er rimelig tough? Hvis der er nogen der ved noget om det må i meget gerne kommentere :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#47 HelmerJ 20 år siden

ennig med El vez.

Mr. Fett nr 1
Obi wan nr 2 (Alec Guiness)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#48 achilles 20 år siden

Darth Maul, er der klart en af de fedeste!
Sammen med Darth Vader og Obi-Wan Kenobi (både Alec Guiness og Ewan McGregor) også Yoda...
Gravatar

#49 Popeye 20 år siden

Han solo er da klart "the one and only". Det er karakteren som hiver de 3 film op på deres egen lille piedestal. Og så er han jo castet helt perfekt.
Runner up må blive Darth Maul - ærgeligt at man ikke så mere til ham i 1'eren.
...and then some
Gravatar

#50 Slettet Bruger [3873920353] 20 år siden

#46: Rustningen er 'Mandalorian Armor'. Jeg husker ikke om den er særlig stærk/modstandsdygtig, men den er et symbol på en konkurrence eller prøvelse har har vundet/klaret tidligere i sit liv. Prøv at læse hans femtedel af bogen Tales of the Bountyhunters, der har fem historier. Èn for hver af de fem dusørjægere man ser i EP5 (Bounty hunters, we don't need that scum!).

Historien om robotten (IG88) ved siden af ham i filmen (man ser den kun ganske kort) er faktisk ret original og involverer en del ting man ser i filmene også. Historien starter da den opnår selverkendelse og slutter ret overraskende ;)
Boba Fett tager i øvrigt et par af IG88's artsfæller ud samtidigt, selv om de er noget af det mest ypperligste indenfor robotter på det tidspunkt, så der er ingen tvivl om at Boba Fett kan sit kram :)

Skriv ny kommentar: