Gravatar

#1 Slettet Bruger [2768982373] 20 år siden

Håber det er ok for de høje filmz.dk herrer at bringe endnu en tråd omkring min quiz. Det er jo alligevel en god del af brugerne herinde der er med i den også (også en del admins). Så lad os bare få flere vi kender til... Sagen er at vi har givet den en overhaling. Rating-systemet er ændret, så man nu ikke modtager dobbelt straf for at svare forkert, når man er over 1600. Desuden kan nu granske alle brugeres svar af sine egne indsendte spørgsmål og dem man har besvaret. Med det mener jeg, at I nu kan se præcis hvad de svarede, og ikke bare om de svarede rigtigt eller forkert. Der er en del bommerter i mellem ;) Derudover tilbyder vi nu at sende en reklamefri (osv. osv.) e-mail ud hver måned med lidt statistik. Også for at minde jer om siden så i ikke glemmer den. Vi sender den naturligvis kun til dem der beder om det, og det kan sagtens frameldes igen, til hver en tid. Der er tilføjet en del andre ting til quizzen, men dem må I selv udforske, hvis I lyster. Både for jer der kender den og for jer der ikke gør det. Prøv den på www.fedeting.dk! Vi har pt. omkring 450 brugere, over 1300 spørgsmål og over 94000 afgivne svar. Og der er tonsvis af film-spørgsmål indsendt af jer selv herfra ;) V.H. -navn slettet-
Gravatar

#2 chandler75 20 år siden

Cool, så må vi jo til at quizze lidt igen :)

Hvor mange point bliver så trukket fra hvis man svarer forkert? Dem man får ved at svare rigtigt?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 dolphinfriendly 20 år siden

Jeg kan ikke få "aktivering af konto" linket - det som blev sendt til ens email - til at virke.

Gravatar

#4 chandler75 20 år siden

Lidt irriterende at det ikke længere virker optimalt i 800x600...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 Slettet Bruger [2768982373] 20 år siden

#2: Der bliver fratrukket spørgsmålets sværhedsgrad, uanset hvor mange point man har...Så det bliver noget lettere at komme højt op.

#3: Jeg kigger lige på det og skriver en mail til dig.

#4: Jeg troede dårligt nok der fandtes nogle der brugte den opløsning mere. Jeg havde intet plads at arbejde med. Første hjemmeside jeg laver der ikke 'understøtter' 800*600. En lille ofring mod en stor frihed. Men det er vel også kun på arbejdscomputeren eller lign., er det ikke?
Gravatar

#6 Slettet Bruger [2768982373] 20 år siden

#3: HVad er dit brugernavn derinde? - kan ikke finde noget der kan kædes sammen med dig ;)

Anyway, man buurde kunne oprette sig korrekt nu, med virkende aktiveringslink i e-mailen!
Gravatar

#7 dolphinfriendly 20 år siden

Det samme som her...min mail er [email protected], hvis det kan hjælpe dig?

Gravatar

#8 Yoda 20 år siden

Så blev jeg også tilmeldt som Yoda, naturligvis ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 chandler75 20 år siden

Jeg har et forslag: Svar-tiden burde sættes ned til 10 eller 15 sekunder. Man kan faktisk godt nå at Google mange af svarene indenfor de 20 sekunder. Og hvis man alligevel kender svaret gør det nok ikke det store forskel om man har 15 eller 20 sekunder.
Gravatar

#10 Slettet Bruger [2768982373] 20 år siden

#8: Ja tak Yoda. Jeg sidder og pløjer dine indsendte spørgsmål igennem. Pyha en omgang. Tak for det ;)

#9: Det lyder umiddelbart forholdsvist fornuftigt. Det vil jeg lige tænke lidt over, teste osv...Jeg gemmer ikke hvor lang tid der er tilbage når folk trykker, så jeg kender ikke den gennemsnitlige svartid for et spørgsmål, men jeg må indrømme at når jeg har kigget folk over skulderen har der meget ofte været nogle hvor de ar siddet og vurderet, udelukket osv. indtil sidste sekund (måske fordi jeg har stået og kigget, og de derfor ikke ville dumme sig) :)

Skriv ny kommentar: