Tænkte at I herinde er klar på at gi noget feedback på den hjemmeside jeg har lavet til bandet.. jeg er ikke nogen uberhaj til html mv. men vil da lige høre om der er nogle ting jeg ikke lige har tænkt på...
Den fungerer ganske fint, jeg har dog et par ting:
1) Topmenuen har en underlig rækkefølge, jeg vil mene dette er mere logisk: Forsiden Nyheder Koncerter Biografi Musik Video Foto Gæstebog Links Kontakt Login
2) Forsiden fanger ikke rigtig. Jeg har ikke nogen forslag, men deres næste koncert må gerne stå meget større. Måske der kun skulle være to kolonner, hvor der i den ene stod koncerter og i den anden stod seneste nyt? Det, der står om Judas Kiss på forsiden er nemlig ikke nødvendigt.
tak for indlægget - ja ang. menupunkternes rækkefølge så er jeg godt klar over det, men problemet er at programmet jeg bruger - ezgenerator - ikke vil lade mig rykke rundt på dem.. men jeg har godt tænkt på det.
ang. forsiden så kan det godt være jeg skulle lægge noget video eller andet ud så det lige fanger.. vi har et par jobs inden for den næste uges tid så håber på at fange noget fedt der :)
flere der har input?! hvis du synes den bare er fed må du også gerne skrive det ;)
#1 runehansen76 14 år siden
Tænkte at I herinde er klar på at gi noget feedback på den hjemmeside jeg har lavet til bandet.. jeg er ikke nogen uberhaj til html mv. men vil da lige høre om der er nogle ting jeg ikke lige har tænkt på...
hvad siger I?
http://www.judaskiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
#2 Skeloboy 14 år siden
1) Topmenuen har en underlig rækkefølge, jeg vil mene dette er mere logisk:
Forsiden Nyheder Koncerter Biografi Musik Video Foto Gæstebog Links Kontakt Login
2) Forsiden fanger ikke rigtig. Jeg har ikke nogen forslag, men deres næste koncert må gerne stå meget større. Måske der kun skulle være to kolonner, hvor der i den ene stod koncerter og i den anden stod seneste nyt? Det, der står om Judas Kiss på forsiden er nemlig ikke nødvendigt.
Mine 2 cent :)
#3 runehansen76 14 år siden
ja ang. menupunkternes rækkefølge så er jeg godt klar over det, men problemet er at programmet jeg bruger - ezgenerator - ikke vil lade mig rykke rundt på dem.. men jeg har godt tænkt på det.
ang. forsiden så kan det godt være jeg skulle lægge noget video eller andet ud så det lige fanger.. vi har et par jobs inden for den næste uges tid så håber på at fange noget fedt der :)
flere der har input?! hvis du synes den bare er fed må du også gerne skrive det ;)
www.FaceBook.com/runehansen76