www.moviemistakes.com indeholder en del tosserier, der ikke er fejl, men bare folk, der gerne vil have opmærksomhed. En del af hvad der bliver smidt op på siden er dog gode varer.
www.imdb.com har også fejl listet under de fleste film.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Før i tiden samlede jeg selv på filmfejl i en lille sort bog. Jeg fandt dog hurtigt ud af, at det at sidde og lede efter fejl ødelagde en stor del af fornøjelsen ved at se film. Da besluttede jeg, at når jeg ser en film, vil jeg bare føres væk af historien og billederne; opleve illusionen af virkelighed, fremfor at kigge efter de menneskelige fejl, der ALTID vil være at finde for den der gerne VIL finde dem. Men til tider er fejlene dog så i øjnefaldende, at de simpelthen fjerner fokus fra alt andet og bare skriger én i øjnene. Med andre ord: Beklager. Jeg kan ikke hjælpe
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#1 p0lsefeeN 22 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#2 Spanner 22 år siden
www.imdb.com har også fejl listet under de fleste film.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 p0lsefeeN 22 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#4 Captain Vallo 22 år siden
Da besluttede jeg, at når jeg ser en film, vil jeg bare føres væk af historien og billederne; opleve illusionen af virkelighed, fremfor at kigge efter de menneskelige fejl, der ALTID vil være at finde for den der gerne VIL finde dem. Men til tider er fejlene dog så i øjnefaldende, at de simpelthen fjerner fokus fra alt andet og bare skriger én i øjnene.
Med andre ord:
Beklager.
Jeg kan ikke hjælpe
then why is my arse
the perfect height for kicking?