I Godfather II er de jo blot med i samme film, men spiller ikke sammen som sådan, da De Niro jo spiller Vito Corleone og aldrig står overfor Pacino. :)
Tænkte det samme, men synes til gengæld, at spørgsmålet kunne være formuleret lidt mindre kringlet. Oh well, måske er jeg bare bitter over, jeg ikke fik svaret rigtigt ;-)
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#6 Ja, alle ved sgu da, at det er Eddie Murphy. Tyndt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 Bony 16 år siden
Men så vidt jeg ved, så har Robert De Niro spillet sammen med Al Pacino i mere end to spillefilm. Så vidt jeg husker er det tre! Eller hvad..?
Heat
Godfather Part II
Righteous Kill
Tre spillefilm, tre gange Pacino/De Niro..
#2 filmz-Kadann 16 år siden
Mon ikke det er et af de der trick-spørgsmål? :)
I Godfather II er de jo blot med i samme film, men spiller ikke sammen som sådan, da De Niro jo spiller Vito Corleone og aldrig står overfor Pacino. :)
#3 elwood 16 år siden
Jeg tror det skal forståes som overfor hinanden, i Godfather Part 2 mødes de jo ikke.
Robert De niro spiller jo Don Corleone som ung.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 filmz-gofferoffer 16 år siden
#5 Bony 16 år siden
Hvis det virkelig står sådan til synes jeg sgu det er direkte tarveligt! :)
#6 elwood 16 år siden
Quiz til I am legend.
Hvem spiller den sorte jagerpilot i ID4
valgmuligheder
Will Smith
Martin Lawrence
Eddie Murphy
#7 filmz-yoshimura 16 år siden
#8 elwood 16 år siden
selvom jeg godt ku forledes til og tro det var martin Lawrense, men så kom jeg i tabker om det jo var ham som var i MIB.
#9 chandler75 16 år siden
De spiller jo ikke overfor hinanden i "Godfather Part II".
#10 Bony 16 år siden