#10 - Jeg læser til præst og bliver ansat her til sommer, så det kan være, jeg kan give dig en discount. Vi har et fortov, der stadig trænger til at blive ryddet...
The only way to beat a troll is to not play their game.
#11 må jeg så godt snyde med mandlen uden der bliver lagt flere år ind idet, til næste jul? men nu har du så sparet mig den tur til kirken: ) jeg bryder mig heller ikke om den præst der holder til der nede, det er som om at folk forsvinder når de går forbi kirken, der går rygter om at præsten hiver dem ind for at fortælle ham hvad der sker ude i den virkelige verden så han lige ved hvordan han får flere folk ind om søndagen,
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
(Hvis du ikke ved, hvad jeg snakker om, så prøv at se den ufrivilligt morsomme film, Left Behind. Det er en lære, der især er dominerende i protestantiske kirker i Amerika.)
The only way to beat a troll is to not play their game.
#10 - Jeg læser til præst og bliver ansat her til sommer, så det kan være, jeg kan give dig en discount. Vi har et fortov, der stadig trænger til at blive ryddet...
Kan du skaffe nogle billige afladsbreve? Vi nærmer os jo trods alt udsalgstiden :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg bryder mig ikke om ris a la mande, så normalt spiser jeg det ikke, men i år skulle jeg lige se om jeg kunne få en mandel, så jeg tog en fin lille portion.
Det resulterede i, at jeg i første mundfuld fik 2 af de 4 mandler vi havde i skålen.
Dog forærede jeg den ene mandel væk og da jeg allerede havde den mandelgave jeg selv fik, så forærede jeg også den væk.
Så alt i alt spiste jeg ris a la mande uden at få noget som helst ud af det :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har aldrig fået mandlen, i år fin min mor den. Hun gemte den til hele skålen var tom og folk fuldstændigt frustrerede og lige ved at sprænges.. min søster var endda parat til at gå i krig med skål 2. Ondt siger jeg bare :b og så fik hun gavekort til bio inkl. cola og popcorn.. snyd :D
loki (6) skrev:
Ewwwww + Awwwww :)
haha, ja det er sgu en smule klamt når man tænker over det. Jeg husker godt at sidde der ved bordet, og pludselig smuler ens morfar diskret den mandlen han har siddet og suttet og gemt på, over i hånden på en.. ad egentlig :b
haha, ja det er sgu en smule klamt når man tænker over det. Jeg husker godt at sidde der ved bordet, og pludselig smuler ens morfar diskret den mandlen han har siddet og suttet og gemt på, over i hånden på en.. ad egentlig :b
Når jeg tænker på hvor mange gange jeg har haft mine brødres sut i munden, da de var HELT små, for at gøre den ren og derefter give den til dem, så kan jeg virkelig ikke se det ulækre i det.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg fik også mandlen i år. For første gang nogensinde, så det var stort. Og da jeg stadig er den yngste i familien havde jeg ingen kvaler over at beholde den. Efter at læse nogle af jeres posts bliver jeg faktisk lidt harm over at hverken min fætter eller kusine nogensinde har sneget mandlen over til mig. Det er sgu for dårligt. Men gaven var Copenhagen Street Art Calender og det var jo lidt sprødt. Prøvede også at gemme den til folk var ved at sprænges, men min snu mor opdagede mig så det gik lidt i vasken.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#11 Riqon 15 år siden
#12 MOVIE1000 15 år siden
men nu har du så sparet mig den tur til kirken: )
jeg bryder mig heller ikke om den præst der holder til der nede, det er som om at folk forsvinder når de går forbi kirken, der går rygter om at præsten hiver dem ind for at fortælle ham hvad der sker ude i den virkelige verden så han lige ved hvordan han får flere folk ind om søndagen,
#13 Riqon 15 år siden
The secret rapture, tipper jeg. ;-)
(Hvis du ikke ved, hvad jeg snakker om, så prøv at se den ufrivilligt morsomme film, Left Behind. Det er en lære, der især er dominerende i protestantiske kirker i Amerika.)
#14 gi-jones 15 år siden
#15 dyg 15 år siden
Det resulterede i, at jeg i første mundfuld fik 2 af de 4 mandler vi havde i skålen.
Dog forærede jeg den ene mandel væk og da jeg allerede havde den mandelgave jeg selv fik, så forærede jeg også den væk.
Så alt i alt spiste jeg ris a la mande uden at få noget som helst ud af det :(
#16 AP 15 år siden
#17 HonoDelLoce 15 år siden
Når jeg tænker på hvor mange gange jeg har haft mine brødres sut i munden, da de var HELT små, for at gøre den ren og derefter give den til dem, så kan jeg virkelig ikke se det ulækre i det.. :)
#18 stoffer 15 år siden
Men gaven var Copenhagen Street Art Calender og det var jo lidt sprødt.
Prøvede også at gemme den til folk var ved at sprænges, men min snu mor opdagede mig så det gik lidt i vasken.