Gravatar

#1 loki 15 år siden

For det gjorde jeg for første gang i +30 år, og som jeg havde lovet mig selv, så åd jeg den og lod som ingenting. Total forvirring :-)
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 chandler75 15 år siden

Jeg fik den - så vidt jeg kan huske, er det kun anden gang, så det var stort :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 filmz-Bruce 15 år siden

Nevøen snød og fik den. Sagde ikke noget. Mindede om mig selv! Personligt initiativ og survival of the fittest. Me like!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 jessup 15 år siden

Jeg fik mandlen og gaven er et puslespil med 1000 brikker som min far mener skal lægges her til aften.
This is just until June
Gravatar

#5 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg fik den skam også - for ca 10 år i træk.. Og ligesom i de sidste 10 år blev den gledet ubemærket ind i en af de mindre brødres portion :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 loki 15 år siden

honodelloce (5) skrev:
Jeg fik den skam også - for ca 10 år i træk.. Og ligesom i de sidste 10 år blev den gledet ubemærket ind i en af de mindre brødres portion :)

Ewwwww + Awwwww :)
www.peakoil.dk
Gravatar

#7 HonoDelLoce 15 år siden

loki (6) skrev:
Ewwwww + Awwwww :)

Hoho :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 Riqon 15 år siden

Min bror Jens fik mandlen. Fatter ikke hvad hans hemmelighed er, for jeg synes, han får den hvert år.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 duuk74 15 år siden

Neeej. Den tråd fik mig til at komme i tanke om, at jeg glemte min mandelgave ude hos min mor. Den er sikkert allerede spist nu :(
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#10 MOVIE1000 15 år siden

Nu bliver jeg nød til at tage i kirke på søndag for jeg har syndet.
Jeg rodede lidt rundt i ris a lamanden imens mine forældre var ved at ryde op ude i køkkenet fra vores juleand. så jeg lagde den et sted som jeg viste og jeg tog selvfølgelig først.
premien var et skrabelod det hedder vidst bogstave jagt elelr sådan noget og selvfølgelig vandt jeg ikke på det :(

jeg tror jeg ved hvad præstens svar vil være :(
Præsten: Du idømmes 10 piskeslag og du skal skrabe min indkørsel for sne i 5 år
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: