Gravatar

#1 SpielbergFreak 20 år siden

Hey har igen brug for lidt hjælp til min Mac. Og jeg vil helst være foruden dumme kommentare og links til sites der ser ned på Mac. Jeg har købt en Mac af arbejdsmæssige grunde. Jeg ligger offensivt ud, da jeg har erfaret at folk på nettet "griner" af en, når man er Mac bruger.

Så fik vi det på det rene. Jeg har som andre brug for et fildelingsprogram. Jeg har allerede hentet et der hedder: mlMac.

Men jeg kan ikke rigtig få det til at fungere. Er der nogle der kender dette program, som ved hvordan man for det igang. Eller kender nogle noget andet?

Allan
Gravatar

#2 filmz-vassago 20 år siden

http://mlmac.org/forum/

Ask in there - and thou shall find...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 SpielbergFreak 20 år siden

Fantastisk. Mænge tæk
Gravatar

#4 filmz-makaveli 20 år siden

Hey du... Jeg Bruger også mac.... så du er ik alene :) G5 sparker ASS
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#5 SpielbergFreak 20 år siden

Godt at høre at der er andre fornuftige folk til:-) Har selv PowerBook G4.

G5!!!!! F***ck, den havde jeg så ikke lige råd til. Hvad har du givet?
Gravatar

#6 filmz-makaveli 20 år siden

ca 18000, det er en Power Mac G5 2.7 Ghz Dual... Jeg overvejede at købe en Powerbook også, men blev forelsket i power mac'en... så jeg arbejder på min G5 og har så en bærbar når jeg skal fremvise mit arbejde... Im lovin it :)
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#7 filmz-makaveli 20 år siden

... jeg arbejder med Photoshop, illustrator, Dreamweaver og flash..... Once you go Mac.... You never go back! hehehehehe
Gravatar

#8 SpielbergFreak 20 år siden

18000 kr ??? kan jeg ikke forstå troede den var dyrere. Min kostede 21000.
Gravatar

#9 filmz-makaveli 20 år siden

det er så kun maskinen.... skærmen er et helt andet snak :)
Gravatar

#10 filmz-makaveli 20 år siden

plus jeg købte den i fona hvor jeg kender en... fik 15% rabat

Skriv ny kommentar: