Hey har igen brug for lidt hjælp til min Mac. Og jeg vil helst være foruden dumme kommentare og links til sites der ser ned på Mac. Jeg har købt en Mac af arbejdsmæssige grunde. Jeg ligger offensivt ud, da jeg har erfaret at folk på nettet "griner" af en, når man er Mac bruger.
Så fik vi det på det rene. Jeg har som andre brug for et fildelingsprogram. Jeg har allerede hentet et der hedder: mlMac.
Men jeg kan ikke rigtig få det til at fungere. Er der nogle der kender dette program, som ved hvordan man for det igang. Eller kender nogle noget andet?
ca 18000, det er en Power Mac G5 2.7 Ghz Dual... Jeg overvejede at købe en Powerbook også, men blev forelsket i power mac'en... så jeg arbejder på min G5 og har så en bærbar når jeg skal fremvise mit arbejde... Im lovin it :)
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
#1 SpielbergFreak 20 år siden
Så fik vi det på det rene. Jeg har som andre brug for et fildelingsprogram. Jeg har allerede hentet et der hedder: mlMac.
Men jeg kan ikke rigtig få det til at fungere. Er der nogle der kender dette program, som ved hvordan man for det igang. Eller kender nogle noget andet?
Allan
#2 filmz-vassago 20 år siden
Ask in there - and thou shall find...
#3 SpielbergFreak 20 år siden
Fantastisk. Mænge tæk
#4 filmz-makaveli 20 år siden
#5 SpielbergFreak 20 år siden
G5!!!!! F***ck, den havde jeg så ikke lige råd til. Hvad har du givet?
#6 filmz-makaveli 20 år siden
#7 filmz-makaveli 20 år siden
#8 SpielbergFreak 20 år siden
18000 kr ??? kan jeg ikke forstå troede den var dyrere. Min kostede 21000.
#9 filmz-makaveli 20 år siden
#10 filmz-makaveli 20 år siden