Gravatar

#11 Popeye 16 år siden

50% lige ud.

Darklight: Hvordan dælen kan man undgå at ha' set Star Wars VI, når man er i din alder og færdes på et film forum...?
Monty Python mangler du så også...tsk tsk
...and then some
Gravatar

#12 mr gaijin 16 år siden

You are 94% addicted. Av.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#13 Bony 16 år siden

#12 - We got a winner, I said we got a winner, we got a winner! Our next winner is that delightful personality, straight from Brighton beach Brooklyn, Please give a juicy welcome to Mr. gaijin!

Juice by Gaijin, juice by Gaijin, juice by Gaijin oh, Gaijin's got juice, Gaijin's got juice, ohhhhhhhh Gaijin..

Det er altid noget den film var på listen, lige til at peppe min egen procent-score op. :)

Den fik jeg lige lyst til at se igen. Skønt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#14 Michael Andersen 16 år siden

110%
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#15 NightHawk 16 år siden

Har lige taget testen og kan konstaterer jeg er filmnørd. Men det var nu ikke nogen overaskelse. :)

82,4 %

Blandt dem jeg stadig mangler at få set er b.la. "Yojiumbo" og "Cinema Paradiso".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16 mr gaijin 16 år siden

235 film får jeg det til. Egentligt ikke så underligt, når jeg er ved at nærme mig 2000 på min vote history, og når jeg har appetit for klassikere.
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=5080468
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#17 Spanner 16 år siden

75.6%

Der kom en del huller nede ad listen blandt film fra før 1960
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 dolphinfriendly 16 år siden

95,8

Hmm...skræmmende.

Heldigvis har jeg set "On The Waterfront" for en halv time siden, hvilket lige var nok til at give det ekstra hehe.

Mangler bl.a. at se "Find Nemo" og "To Kill a Mockingbird", blandt de få.

Gravatar

#19 DarkLight 16 år siden

37% er bare for dårligt. Jeg må straks igang med klassikerne!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#20 inflector 16 år siden

Hmm 47,2% har en del mangler på klassiker fronten, må jeg snart få rettet lidt op på.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: