Gravatar

#1 filmz-NeoDk 19 år siden

Hej

Jeg vill bare høre om hvor mange der køber bladet Total film herinde, jeg har de 2 første blade og jeg synes det er et skide godt blad, til dem som ikke har set det, køb det :D

http://www.totalfilm.dk/
Gravatar

#2 filmz-trabi 19 år siden

Jamen jeg har købt det.. Det et fint blad, fuld af fejl...
Gravatar

#3 PredatorX 19 år siden

Jeg synes at det er crap. Vil hellere læse det originale.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Ja, jeg holder mig også til det originale. Den danske udgave virker en smule "cheesy".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 thomas040 19 år siden

jeg er meget tilfreds med det... de engelske er så røv dyre, så det er rart med et dansk filmblad

hvad var det de sagde om det danske marked, da de fjernede portostøtten... der sker jo ikke andet, end at der kommer et nyt blad hver uge
Failure is a zero out.
Gravatar

#6 filmz-CAADK 19 år siden

De skal jo lige have lidt tid, for eks i den sidste nye er der et stort interview med Anders Morgenthaler, tvivler på at det er i originalen.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#7 PredatorX 19 år siden

Der er jo nogle danske indslag og interviews som ikke er i det originale. Spørgsmålet er så, hvor interessant de danske indslag er. Personligt er jeg ret ligeglad da jeg ikke interesserer mig særlig meget for danske film. Men det er så også det eneste der tæller positivt for Totalt Film DK. Synes bladet er amatør agtigt skrevet. Det er iøvrigt forfærdeligt pinligt oversat.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 kasper0204 19 år siden

ejj øv lort...!

Jeg har ikke fået købt det første nummer (Det med Tom Cruise der løber på forsiden :()... Kan man stadig købe det nogle steder?
Gravatar

#9 filmz-Monteque 19 år siden

Synes det er et okay magasin. Har selv det første og andet nummer. Dog kan jeg ikke sammenligne det med det originale magasin, da jeg aldrig har stiftet bekendskab med det.
Gravatar

#10 chuck 19 år siden

Jeg morede mig fint over det første nummer, der var så kikset og fuld af fejl, at pinligt ikke er en dækkende betegnelse. Mifune er 127 gange bedre. Køb det i stedet!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)

Skriv ny kommentar: