Gravatar

#1 bytbluray.dk 15 år siden

www.bytbluray.dk er en hjemmeside hvor alle GRATIS kan sælge, bytte eller købe brugte Bluray eller DVD film.

Der er også sektioner til PS3 konsoller, PS3 spil samt bluray afspillere.

Hjemmesiden er ikke kommerciel og al arbejdet der lægges i siden her, er på frivillig basis.
Gravatar

#2 kasper0204 15 år siden

Hvordan kan man GRATIS købe brugte film? ;o)
Gravatar

#3 bytbluray.dk 15 år siden

Gratis oprettelse, men det ved du jo nok. :-)
Gravatar

#4 bytbluray.dk 15 år siden

På den blå avis koster det f.eks penge selvom man ikke køber noget ;-)
Gravatar

#5 filmz-Utyske 15 år siden

#4 -

Almindelig brug af dba.dk har ikke kostet penge siden eBay købte dem, hvilket er over et år siden. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 bytbluray.dk 15 år siden

det er sgu da også rigtigt :-).
Nu var det jo heller ikke for at dolke dba, men bare for at gøre opmærksom på siden hvor det er muligt at komme af med sine gamle/brugte bluray og dvd film. Og det koster ikke noget som helst, og det kunne sgu også godt være at jeg selv kunne finde nogle "gamle" film jeg lige står og "mangler" ..... hvis du ved hvad jeg mener..... :-)
Gravatar

#7 kasper0204 15 år siden

#3 Nu var det mere ordspillet mellem "[...] gratis kan sælge, bytte eller købe [...]" jeg hentydede til.

#6 Jeg bruger netop dba til præcist dette formål. Det fungerer fremragende. Ellers er her også Filmz' forumkategori "Køb / Salg / Bytte", som også virker ganske udemærket til formålet. Der findes desuden flere gratis sider som guloggratis.dk, samt andre meget besøgte filmsider, som også har en køb, salg og bytte side.

Idéen er fin, men jeg ville uden tvivl benytte ovennævnte metoder og sider. Det kan findes mange steder, og behøver altså ikke en helt ny og ekstern side. Desuden er det ganske gratis (forudsat, at du betaler for domænet, du har nu).
Gravatar

#8 Bony 15 år siden

Priserne bærer umiddelbart heller ikke præg af, at være en brugtbørs m.m. Flere af filmene kan fås billigere bare i de fysiske butikker, hvilket lidt fjerner ideen med hjemmesiden.

Hvordan fungerer det så når man vil købe eller sælge en film gennem hjemmesiden? Betaler køber eller sælger fragt? Er hjemmesiden blot bindeleddet mellem køber og sælger, for så kan jeg ligesom ovenstående, også se langt nemmere alternativer derude på WWW.

Faktisk mener jeg ikke, at det er så pokkers lang tid siden sidst, at der faktisk var en hjemmeside med nøjagtigt samme koncept. Den hører man bare ikke rigtigt om længere, gad vide om den stadig kører rundt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: