Gravatar

#121 MikkelHJ 20 år siden

Just præcis.

Narkoøgle har serveretten.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#122 Æsop9000 20 år siden

ok her er én:
a: Dead or alive you are coming with me
b: I know you. You´re dead. We killed you!. We killed you!!
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#123 NightHawk 20 år siden

En klassisk dialog, fra en mesterlig film. Det kan vist kun være "RoboCop".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#124 Æsop9000 20 år siden

Det er nemlig rigtigt
Fætter guf har bolden
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#125 NightHawk 20 år siden

Ok, her kommer en af mine ynglings replikker :

"He was good in the classroom, i was better in the courtroom, there was no contest in the bedroom".

Go fornøjelse :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#126 MikkelHJ 20 år siden

Det skulle vel aldrig være Adam's Rib?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#127 NightHawk 20 år siden

# 126 -

Den film, jeg har hørt replikken i er fra 90'erne. Det er da muligt de har lånt replikken fra "Adams Rib", men det ved jeg faktisk ikke, for jeg har aldrig fået set "Adams Rib".

Gravatar

#128 NightHawk 20 år siden

Den film jeg tænker på, handler om to bjergbestigere/sagførere. Den ene hovedrolle spilles af en gammel ven af James Cameron.
Gravatar

#129 Vestas 20 år siden

Det kunne være Bill Paxton, så jeg gætter på Vertical Limit.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#130 myggen 20 år siden

Så gætter jeg på Michael Biehn og K2.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: