Gravatar

#131 NightHawk 20 år siden

# 130 - Lige Præcis. K2, er hvad man kan kalde for b-filmenes "Vertical Limit", ikke nær så flot, som sidstnævnte men væsentlig mere realistisk og i mine øjne den bedste af de to film. En godt opbygget historie og Michael Biehn spiller suverændt som en meget arrogant sagfører/bjergbestiger!

Myggen har bolden :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#132 myggen 20 år siden

Jeg giver gerne bolden videre.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#133 MikkelHJ 20 år siden

#132 Jeg tager gladeligt imod bolden, hvis det er i orden.

I don't care how many missions you've flown! I don't care how good you think you are! You're nobody, and for the next 10 days - nobody takes a crap unless I say so! Got it?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#134 myggen 20 år siden

Top Gun?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#135 MikkelHJ 20 år siden

Nej, men du er tættere på, end du aner.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#136 myggen 20 år siden

Så er det sikkert Hot Shots :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#137 MikkelHJ 20 år siden

Jeps. Det er korrekt.
Gravatar

#138 myggen 20 år siden

Jeg lader shottet gå videre :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#139 filmz-michaell 20 år siden

"Oh man shut your anorexic malnutrition tapeworm-having overdose on Dick Gregory Bohemian diet-drinking ass up. Leave me alone!"
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#140 lagoni 20 år siden

Jeg genopliver lige tråden:

X: How's the weak back?
Y: It's fine, thanks... How's the weak mind?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: