Fantastisk - well, jeg prøver med en. Den er egentlig ikke fra en film, men fra en serie - men hvad fanden - her er hvad min begrænsede fantasi kan præstere på nuværende tidspunkt:
"Hey birthday dude - want som ice-cream?" "Yes, but no sprinkles! For every sprinkle I find, I shall kill you!"
Ja! hvis jeg ikke kunne svare på det betyder det at spørgsmålet var for svært og jeg forlanger et nyt...jk
hehe nej nej, det skam hel fin, jeg ville bare vide omd et var fra den nye sæson elelr de gamle, self. skal Gaijin fortsætte hehe, så selfish er jeg dog ikke.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 filmz-sparrowed 20 år siden
Correctamundo
#152 Slettet Bruger [3104490240] 20 år siden
"Hey birthday dude - want som ice-cream?"
"Yes, but no sprinkles! For every sprinkle I find, I shall kill you!"
#153 mr gaijin 20 år siden
#154 Slettet Bruger [3104490240] 20 år siden
#155 elwood 20 år siden
de nye gælder ik rigtig da de ikke er kommet til landet endnu, men det var sikkert de gamle sæsoner.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#156 JannikAnd 20 år siden
Så du vil altså fratage mr gaijin "sejren" i tilfælde af, han svarede på et spørgsmål, der er sværere, end dine regler tillader? Aha... :)
#157 elwood 20 år siden
hehe nej nej, det skam hel fin, jeg ville bare vide omd et var fra den nye sæson elelr de gamle, self. skal Gaijin fortsætte hehe, så selfish er jeg dog ikke.
#158 JannikAnd 20 år siden
Vidste godt, hvad du mente, chief. :)
#159 elwood 20 år siden
#160 mr gaijin 20 år siden
Hvem kan gætte dette citat:
"Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch"