Den ultimative dårlige afslutning må være Requiem for a Dream.
Det er den mest nedslående slutning på en film, jeg endnu har set (måske lige bortset fra Burtons Planet of the Apes, men det er af helt andre grunde :) )
Hvad med Se7en? Forholdsvis depri slutning. :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Barbera Stanwyck i regnen til sidst i Stella Dallas - det er godt nok en women weepies- men for satan den svir. I øvrigt ender den som sådan ikke "dårligt" - det er det man betaler for:)
Min kæreste var i hvert fald ret irriteret over den ! :)
Og i øvrigt King Kong, når nu vi er ved film om store dyr :) Min ekskæreste sagde, helt seriøst, til mig, da vi så den (PJ's, altså) "Ej ! Dør den så?"
Og da jeg nævnte, at sådan har historien om King Kong jo altid været, var hendes svar "Så du vidste det altså? Det kunne du fandme godt have sagt, så gad jeg da ikke at se den!"
Ah ja, de kære små :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#51 filmzkim 15 år siden
Se, det er en tragisk slutning, så det batter!
#52 inflector 15 år siden
#53 El vez 15 år siden
Hvad med Se7en? Forholdsvis depri slutning. :)
#54 MOVIE1000 15 år siden
hvis det er rigtigt my badd hvis det er forkert your badd
#55 database 15 år siden
#56 jessup 15 år siden
men for satan den svir. I øvrigt ender den som sådan ikke "dårligt" - det er det man betaler for:)
#57 BN 15 år siden
#58 HonoDelLoce 15 år siden
Min kæreste var i hvert fald ret irriteret over den ! :)
Og i øvrigt King Kong, når nu vi er ved film om store dyr :) Min ekskæreste sagde, helt seriøst, til mig, da vi så den (PJ's, altså) "Ej ! Dør den så?"
Og da jeg nævnte, at sådan har historien om King Kong jo altid været, var hendes svar "Så du vidste det altså? Det kunne du fandme godt have sagt, så gad jeg da ikke at se den!"
Ah ja, de kære små :D
#59 wimmie 15 år siden
Memento...på en måde :)
#60 Razzia 15 år siden