#20 - Journey to the Seventh Planet er awesome! Og jeg vil gerne give dig ret i, at den slet ikke er så slem som Reptilicus. Det bedste (udover synkroniseringen) er måden laser-strålerne er lavet på :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har selv en stor mængde b-film, da jeg har købt diverse 10-, 20-, 50- og 100-film bokse, med masser af ubehageligheder. En hurtig opgørelse kan ses her: http://www.baz.dk/b-film
I denne tråds ånd tror jeg, at jeg smider Eegah i afspilleren.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Communion med Christopher Walken er en af de film de er en stinker der underholder. En helt afgørende kvalitet er at et en filmen er pretentiøs. En film med få ambitioner kan ikke rigtig være en stinker og underholdende. Filmen tager rent faktisk alien abductions alvorligt og beders os ligeledes om det - og så får Walken selvfølgelig en anal probe.
#27 Well, den er jo baseret på en "sand" historie, så naturligvis tager den emnet alvorligt. Bogen anbefales også, selvom begge sagtens kan kategoriseres som let underholdning.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Så du anbefaler filmen, som bygger på en sand historie som er underholdenede? Man kan sagtens have distance til oplægget, men den er helt væk her og man skal æde en del pjattede ting. Hvis Ed Wood ikke selv mente han lavede et mesterværk i Plan 9... så ville den ikke i min "bog" have været så underholdende - en ren og skær klamhugger er næsten ligegyldigt.
#29 For underholdningens skyld, ja... det gør du jo også selv. Jeg tror skam ikke på hændelserne, hvis det er det du lægger op til, men det er jeg ret sikker på at forfatteren/hovedpersonen gør. Det er da bestemt en underholdende rejse ind i et sind, som tror fuldt og fast på, at han er blevet bortført af aliens.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#21 filmz-Utyske 15 år siden
Det lyder jo helt fantastisk! :D
#22 bebop 15 år siden
Hvorfor har jeg aldirg hørt om den?? Den ser for vild ud.
PS: Captain Sheridan på jagt efter slange hoveder. Må og skal ses.
#23 dyg 15 år siden
#24 Lord Beef Jerky 15 år siden
#25 filmz-Narniabæver 15 år siden
#26 dyg 15 år siden
I denne tråds ånd tror jeg, at jeg smider Eegah i afspilleren.
#27 jessup 15 år siden
#28 Lord Beef Jerky 15 år siden
#29 jessup 15 år siden
#30 Lord Beef Jerky 15 år siden