Det er faktisk noget jeg selv har tænkt over på det sidste, hehe...
Nu var jeg jo til zombie-dag sidste lørdag og jeg må sige at filmen "Zombie King and the Legion of Doom" AKA "Zombie beach party" hører under den kategori.
Men der er skam rigtig mange - nu har jeg jo set en del Mystery Science Theater 3000 (alt bliver godt med MST3K) - og de formår at gøre film som "Manos - the hands of Fate", "Soultaker" og "Hobgoblins" seværdige...men om de havde virket uden ved jeg ikke ;)
Tænker lige over flere :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Spændt på at se hvad vi finder på lørdag, ubbe snakkede om han havde da også nogle film på dvd han ikke havde set, som vi da kunne se... jeg tror ikke hel han forstår, vi skal i BB og kigge efter skatte holder jeg på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ved ike om den er deciderede dårlig... ehh jo, men Looney Toons back in action har jeg tit til og køre som baggrunds støj, det er så hyggeligt, er vild med de her real actors + animated.
Ved godt Roger Rabbit er kongen indefor det felt, men jeg more mig nu lidt over back in action aligevel.
My Guilty Pleasure I guess 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 bebop 15 år siden
Men hvad med jer?
#2 wimmie 15 år siden
Nu var jeg jo til zombie-dag sidste lørdag og jeg må sige at filmen "Zombie King and the Legion of Doom" AKA "Zombie beach party" hører under den kategori.
Men der er skam rigtig mange - nu har jeg jo set en del Mystery Science Theater 3000 (alt bliver godt med MST3K) - og de formår at gøre film som "Manos - the hands of Fate", "Soultaker" og "Hobgoblins" seværdige...men om de havde virket uden ved jeg ikke ;)
Tænker lige over flere :D
#3 filmz-Utyske 15 år siden
#4 mr gaijin 15 år siden
#5 Kruse 15 år siden
#6 elwood 15 år siden
[url= Terror er en af mine egne farvoritter[/url]
Med vores alle sammen kæderyger William B. Davis, i en lille rolle.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 gi-jones 15 år siden
En moderne klassiker af de helt store.
Den her var nu også vidunderlig. Noget af det sjoveste jeg har set længe.
#8 elwood 15 år siden
Spændt på at se hvad vi finder på lørdag, ubbe snakkede om han havde da også nogle film på dvd han ikke havde set, som vi da kunne se... jeg tror ikke hel han forstår, vi skal i BB og kigge efter skatte holder jeg på 8-)
#9 Fynboen 15 år siden
#10 elwood 15 år siden
Ved godt Roger Rabbit er kongen indefor det felt, men jeg more mig nu lidt over back in action aligevel.
My Guilty Pleasure I guess 8-)