Jeg synes generelt de asiatiske film Tartan udsender på R2 ligger i et ret højt prisleje. Kald mig nærig, men det irriterer mig at ingen af dem nogensinde kommer under £14.99! :)
#40 - Jeg købte min i Laserdisken i sin tid, ved at være 2-3 år siden. Gav omkring 1300-1400.. Men nøej hvor har jeg på intet tidspunkt fortrudt det. En genial boka :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#42: Men koster det ikke en bondegårs i fragt fjorten diske, når de nye tager sig betalt per dvd. Så jeg kan se er det $3 per disv....* 14, nej tak! Eller har jeg forstået det forkert. Og hvordan er det med told fra dvdpacific, som der også blev spurgt om tidligere?
#41 ks 21 år siden
#42 filmz-Bruce 21 år siden
#43 dyg 21 år siden
#44 filmz-Bruce 21 år siden
Hvis National Treasure og Sky Captain kommer i en dobbeltpack til 49,- så køber jeg den sgu nok.
#45 filmz-bloodrayne 21 år siden
#46 Yoda 21 år siden
#47 filmz-WSTE_M 21 år siden
Olsen Banden boksen. 1800kr er 1000kr for meget.
Og X-Files og Babylon 5 skal ned til 200kr pr sæt/sæson før jeg gidder købe dem.
descend on us all this day, and for evermore.
#48 Jay El 21 år siden
Med mindre det skal være pengeskabsboksen. Den er ganske vist federe som boks, men jeg synes, at DVD'erne ligger bedre i denne nye boks.
#49 Tylerdurden 21 år siden
#50 Slettet Bruger [2967144457] 21 år siden
Eller har jeg forstået det forkert. Og hvordan er det med told fra dvdpacific, som der også blev spurgt om tidligere?