Gravatar

#41 ks 21 år siden

Jeg synes generelt de asiatiske film Tartan udsender på R2 ligger i et ret højt prisleje. Kald mig nærig, men det irriterer mig at ingen af dem nogensinde kommer under £14.99! :)
Gravatar

#42 filmz-Bruce 21 år siden

#40 106$ på DVDPacific = 570,-
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#43 dyg 21 år siden

#40 - Jeg købte min i Laserdisken i sin tid, ved at være 2-3 år siden. Gav omkring 1300-1400.. Men nøej hvor har jeg på intet tidspunkt fortrudt det. En genial boka :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44 filmz-Bruce 21 år siden

#41 Ja vil også gerne selv ha' den, men der er stadig lidt før i køen :)

Hvis National Treasure og Sky Captain kommer i en dobbeltpack til 49,- så køber jeg den sgu nok.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#45 filmz-bloodrayne 21 år siden

jeg slutter mig til Alien Quadroligy og x-files men x-files er jo blevet billigere så jeg tror det er et spørgsmål om et par uger før jeg køber den :)
Gravatar

#46 Yoda 21 år siden

Ja, der er jo kun ni sæsoner af "X Files". Dem burde du kunne få for 2500,- ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#47 filmz-WSTE_M 21 år siden

#42 Told ?

Olsen Banden boksen. 1800kr er 1000kr for meget.
Og X-Files og Babylon 5 skal ned til 200kr pr sæt/sæson før jeg gidder købe dem.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#48 Jay El 21 år siden

#47 Hvis du er medlem af FDB (Coop Danmark) eller kender nogen der er, så kan du få Olsen Banden her.

Med mindre det skal være pengeskabsboksen. Den er ganske vist federe som boks, men jeg synes, at DVD'erne ligger bedre i denne nye boks.
Gravatar

#49 Tylerdurden 21 år siden

#33+34 Det er en anden udgave end den man kan få i Danmark. Den danske er 2 disc.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#50 Slettet Bruger [2967144457] 21 år siden

#42: Men koster det ikke en bondegårs i fragt fjorten diske, når de nye tager sig betalt per dvd. Så jeg kan se er det $3 per disv....* 14, nej tak!
Eller har jeg forstået det forkert. Og hvordan er det med told fra dvdpacific, som der også blev spurgt om tidligere?

Skriv ny kommentar: