Det er helt vildt, så hurtigt film er begyndt at falde i pris. Man går og venter på, at den skal droppe fra 200 til 100, og den er knap hjemme på hylden før man ser den til en 50'er.
Sex & the City boxsettet. Det ligger lige nu til 1199,- Og det er lige lidt for dyrt til mit blod. Det måtte derne komme ned på halvdelen eller 699,- Ellers Motorcycle Diaries. den ligger til 250,- og selvom at det er en FANTASITISK film så er den altså lige de der 50 kr for dyr. Man har efterhånden vendet sig til at købe til under 100 kr. i FOna og TP osv.
Hehe, jo, det var min fejl, kopierede fra det forkerte vindue, havde lige brugt det i en meget dyb diskussion på IRC. Men nu ved I da hun har en tatovering :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Den store Monty Python's Flying Circus-boks med 14 skiver...Den koster 995,- hos Axel og jeg har ikke kunnet finde den andre steder. Den må gerne snart igen falde i pris (den har kostet 1395,-)!! For den skal jeg eje på et tidspunkt!
Disneyfilm kan man sagtens være heldige med. Erhvervede mig Bambi 2-disc (den spritnye) til en hund i Bog og Idé i Odense. De synes lige de ville have tilbud ;)
#31 21 år siden
#32 Tylerdurden 21 år siden
Ellers Motorcycle Diaries. den ligger til 250,- og selvom at det er en FANTASITISK film så er den altså lige de der 50 kr for dyr. Man har efterhånden vendet sig til at købe til under 100 kr. i FOna og TP osv.
#33 filmz-Bruce 21 år siden
#34 lagoni 21 år siden
Ved dog ikke om du skal ha danske undertekster, denne har kun engelske/kinesiske (og er R3)
#35 filmz-Bruce 21 år siden
#36 nakalay 21 år siden
#37 filmz-sanjo 21 år siden
link til cd-wow
#38 lagoni 21 år siden
#39 filmz-sanjo 21 år siden
#40 Slettet Bruger [2967144457] 21 år siden
For den skal jeg eje på et tidspunkt!
Disneyfilm kan man sagtens være heldige med. Erhvervede mig Bambi 2-disc (den spritnye) til en hund i Bog og Idé i Odense. De synes lige de ville have tilbud ;)