#31 21 år siden

Det er helt vildt, så hurtigt film er begyndt at falde i pris. Man går og venter på, at den skal droppe fra 200 til 100, og den er knap hjemme på hylden før man ser den til en 50'er.
Gravatar

#32 Tylerdurden 21 år siden

Sex & the City boxsettet. Det ligger lige nu til 1199,- Og det er lige lidt for dyrt til mit blod. Det måtte derne komme ned på halvdelen eller 699,-
Ellers Motorcycle Diaries. den ligger til 250,- og selvom at det er en FANTASITISK film så er den altså lige de der 50 kr for dyr. Man har efterhånden vendet sig til at købe til under 100 kr. i FOna og TP osv.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#33 filmz-Bruce 21 år siden

#32 Eller 20.44$ hos DVDImport med fri fragt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#34 lagoni 21 år siden

Eller £8,99 hos CD wow med fri fragt :)

Ved dog ikke om du skal ha danske undertekster, denne har kun engelske/kinesiske (og er R3)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#35 filmz-Bruce 21 år siden

#34 Det var vist billigere :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#36 nakalay 21 år siden

#34 Haha. ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#37 filmz-sanjo 21 år siden

Bare mig eller henviser Lagoni's link ikke til tv2? Hver gang jeg trykker på det, ryger jeg til tv2 - gossip.

link til cd-wow
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#38 lagoni 21 år siden

Hehe, jo, det var min fejl, kopierede fra det forkerte vindue, havde lige brugt det i en meget dyb diskussion på IRC. Men nu ved I da hun har en tatovering :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#39 filmz-sanjo 21 år siden

Hehe ;)...
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#40 Slettet Bruger [2967144457] 21 år siden

Den store Monty Python's Flying Circus-boks med 14 skiver...Den koster 995,- hos Axel og jeg har ikke kunnet finde den andre steder. Den må gerne snart igen falde i pris (den har kostet 1395,-)!!
For den skal jeg eje på et tidspunkt!

Disneyfilm kan man sagtens være heldige med. Erhvervede mig Bambi 2-disc (den spritnye) til en hund i Bog og Idé i Odense. De synes lige de ville have tilbud ;)

Skriv ny kommentar: