Hej jeg er ret nysgerrig om der er andre end mig der interesser sig for film fejl
hvis du har nogen som du vil dele os andre med så skriv jeg kan komme i tanke om 3 lige nu 1. Star Wars fejl en af storm tropperne går med hovedet ind i en dør 2. Rocky III der hvor micky(Rockys træner) er ved at dø har Rocky lige været ude i kamp og der er hans ene øje hævet mener at det er højre så hans øje er lukket men hvis man ser godt efter kan man se hans øje igennem det (ville vise link men man kan ike se det man skal se det på tv før man kan se det) 3. Braveheart Mel Gibson løber i kamp og kamerater skifter fra Mel til fjenden flere gange og når man hele tiden ser på Mel så har han skiftet våben fra svær til økse også noget andet
prøv du at komme med flere
du må gerne vise link til klippet eller billedet af fejlen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
EDIT: Hvor er det dog sort. Det er anden gang, at jeg har oplevet at mit indlæg bytter plads med et tidligere! Og nu har jeg kun 5 min. til at rette i det! Hvor er det mærkeligt... gad vide hvad Dreyer kunne få ud af det? ;)
#2 fordi jeg synes Filmz.dk skal også have det. og jeg har skrevet til dem. men de synes at det er et lille emne. og foreslog så at jeg kunne oprette det i forum under tagwall.
hvis du mangler punktummer så tag dem her............................................................ sæt dem selv på plads.
her er nogle flere........................................ hvis du nu manglede.
#1 MOVIE1000 16 år siden
hvis du har nogen som du vil dele os andre med så skriv jeg kan komme i tanke om 3 lige nu
1. Star Wars fejl en af storm tropperne går med hovedet ind i en dør
2. Rocky III der hvor micky(Rockys træner) er ved at dø har Rocky lige været ude i kamp og der er hans ene øje hævet mener at det er højre så hans øje er lukket men hvis man ser godt efter kan man se hans øje igennem det (ville vise link men man kan ike se det man skal se det på tv før man kan se det)
3. Braveheart Mel Gibson løber i kamp og kamerater skifter fra Mel til fjenden flere gange og når man hele tiden ser på Mel så har han skiftet våben fra svær til økse også noget andet
prøv du at komme med flere
du må gerne vise link til klippet eller billedet af fejlen
#2 Highland Park 16 år siden
PS: Mon ikke der skulle være spoilertags omkring starten af nr. 2? :)
Hvor er dine punktummer forresten blevet af?
#3 Benway 16 år siden
#4 Highland Park 16 år siden
EDIT: Hvor er det dog sort. Det er anden gang, at jeg har oplevet at mit indlæg bytter plads med et tidligere!
Og nu har jeg kun 5 min. til at rette i det! Hvor er det mærkeligt... gad vide hvad Dreyer kunne få ud af det? ;)
#5 Benway 16 år siden
Det er ikke til at sige, men det havde utvivlsomt været genialt. :)
#6 MOVIE1000 16 år siden
hvis du mangler punktummer så tag dem her............................................................ sæt dem selv på plads.
her er nogle flere........................................
hvis du nu manglede.
#4 jeg kan ikke få øje på fejlen.
#7 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 Spanner 16 år siden
http://www.moviemistakes.com/
http://www.everwonder.com/david/mistakes.html
Plus - som nævnt - goofs på imdb.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#9 natterjack 16 år siden
#10 Highland Park 16 år siden
#6: Hehe, så mange har jeg vist ikke brug for. Men tak, jeg gemmer dem.
Godt udtrykt Spanner! Jeg er helt enig.