Ja, både Gamereactor og Filmreactor blev startet af Egmont-koncernen i et forsøg på at hoppe på alt der her (dengang) nye internet-halløj omkring 1997-98. Det lukkede efter nogle år, fordi Egmont fandt ud af, at man ikke rigtigt kunne tjene penge på det. Gamereactor blev, så vidt jeg husker, solgt til og kørt videre af nogle ansatte og eksisterer jo stadigvæk.
En af mine studiekammerater sad som chefredaktør på Filmreactor, og et par af de filmjournalister, man i dag ser i dagbladene, startede også derinde. Jeg mener også, at flere brugere herinde har været aktive på Filmreactors forum, før der var noget, der hed Filmz.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#1 Buzz 15 år siden
er der nogle der kan svære?
#2 Thomsen 15 år siden
Jeg ved ikke, om Scope havde et forum oprindeligt, men Scope var vist den første danske hjemmeside om film.
#3 Buzz 15 år siden
#4 Thomsen 15 år siden
En af mine studiekammerater sad som chefredaktør på Filmreactor, og et par af de filmjournalister, man i dag ser i dagbladene, startede også derinde. Jeg mener også, at flere brugere herinde har været aktive på Filmreactors forum, før der var noget, der hed Filmz.