Spanner: Det er ikke så meget det der med skattejagt, men mere det med prøve at løse en gåde og alt det med historien og frimurerne. Men derfor kan det sagtens være at jeg kan lide The Goonies, så den skal da lige prøves :)
maniac.dk: Ja, de er jo altid fede. Og de er også blevet set en masse gange. Men tak for forslaget :)
davenport: Den kendte jeg ikke, så den vil jeg lige prøve at kigge nærmere på. Tak for det.
The Insider: Ja, og det er rigtig godt, for jeg synes også at Da Vinci var right up my alley :)
#1 filmz-jace 16 år siden
Har lige siddet og set National Treasure 1 & 2 og synes faktisk at sådan nogle film er mega fede.
Er der nogen der har nogle gode forslag til film som minder om de to film? Ligesom Da Vinci Mysteriet, som jeg også synes var rigtig god.
På forhånd tak
#2 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 maniac 16 år siden
#4 davenport 16 år siden
#5 The Insider 16 år siden
#6 filmz-jace 16 år siden
Spanner: Det er ikke så meget det der med skattejagt, men mere det med prøve at løse en gåde og alt det med historien og frimurerne. Men derfor kan det sagtens være at jeg kan lide The Goonies, så den skal da lige prøves :)
maniac.dk: Ja, de er jo altid fede. Og de er også blevet set en masse gange. Men tak for forslaget :)
davenport: Den kendte jeg ikke, så den vil jeg lige prøve at kigge nærmere på. Tak for det.
The Insider: Ja, og det er rigtig godt, for jeg synes også at Da Vinci var right up my alley :)
#7 filmz-jonasgr 16 år siden
Men der er jo alle filmene med Allan Quatermain fra 80'erne, er det to eller tre der er lavet af dem.
Så er der The Mummy og fortsættelserne.
Og nu kan jeg ikke lige huske titlen, men Michael Douglas lavede også en eller to i firserne.
The Jewel of the Nile er det vist den hedder.
Cube
'Cause I'm evil"
#8 elwood 16 år siden
Og 1'eren den eneste rigtige Romancing The Stone aka. Nu går den vilde skattejagt. Som davenport nævnte.
1'eren instrueret af Robert Zemeckis
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 MOVIE1000 16 år siden
#10 Lowkey 16 år siden
Hele sætninger svære?