Gravatar

#1 lagoni 20 år siden

Efter at have set The 4400 s1, kom jeg i tanke om at jeg for en del år siden havde set en film med et lignende tema, men jeg kan ikke huske titlen.

Den handler om en dreng - nok 10-11 år - der bliver kidnappet af rumvæsner og kommer tilbage efter vist 6-7 år, men han er ikke ældet. Jeg kan huske han har en bror og at sætningen "see you later, alligator" bliver brugt et par gange :) Nogen der kender filmens titel?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2 Ikari 20 år siden

"Flight of the Navigator" (- Den havde vist en ret mystisk dansk titel).
Kan huske at jeg var vild med den da jeg var yngre.
Det kunne måske være tid til et gensyn? :)
Gravatar

#3 dyg 20 år siden

/me kysser Ikari's fødder.

Tak! Jeg efterspurgte den for nogen tid siden, men ingen kunne genkende min indviklede forklaring :) For dælan jeg glæder mig til at se den igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 lagoni 20 år siden

Jeg vil ikke gå så langt som at kysse dine fødder, men jeg siger da rigtig mange tak, den skal klart anskaffes engang, jeg kunne rigtig godt li' den da jeg var yngre.

Kan tilføje den hedder "Tilbage til virkligheden" på dansk.
Gravatar

#5 Ikari 20 år siden

Det var så lidt...
Og hvad er der nu galt med mine fødder? :)
Gravatar

#6 dyg 20 år siden

#4 - Tror kun jeg har set den på dansk en enkelt gang. De har vist den rigtigt mange gange på tysk tv, hvor jeg slugte den hver gang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 Outbound Sith 20 år siden

Ah! Nostalgi for alle pengene!

Til Lagoni:
Er "The 4400" i øvrigt så god, så man bør investere i den? Kan til sammenligning underholde med, at jeg netop er begyndt på "Taken", og den er absolut de 125 kr. værd!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#8 filmz-thomas _h 20 år siden

Jeg synes enormt godt om The 4400.. Den kommer ikke helt op på Takens niveau, men helt sikkert en serie jeg invisterer i på et tidspunkt.. S2 er jo også på vej :)
Gravatar

#9 lagoni 20 år siden

Ja, The 4400 værd at investere i. Joel Gretsch fra Taken er med og gør det rigtig godt. Jeg synes enkelte skuespilpræstationer halter lidt af og til, men intet der ødelægger serien. Mange gode historier deri og flot lavet. Den minder mig lidt om X-Men, så se den! :)

Det eneste ærgelige, er at sæson 1 er så kort...
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 20 år siden

Er der nogen, der ved noget som helst om, hvornår Season 2 udkommer? Vi har lige slugt hele Sæson 1 over en weekend, men det ser ud, som om de først lige er begyndt at vise S2 på tv i USA i juni måned. Er det korrekt? Anyone?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: