Gravatar

#1 filmz-natteulven 21 år siden

Hvordan skal jeg forklare det .. men jeg søger en gammel sci-fi film.. jeg kender hverken titel eller nogen skuespillere fra filmen det som sidder fast på min nethinde var særlig et fly som de fløj i og brugte.

Filmen så jeg får ihvertfald 9-10 år siden måske længere tid tilbage..

MEn det fly jeg husker er Hvidt, med cockpittet centret midt på selve denne klods, forrest på flyet er det som om der er skået et hul i det som gør det mere spacy at se på .. bagerst går der en flab ned til hver side som det støtter på når det skal lande. På siden er der også nogle gule flaps som kan slås ud...

Jeg kan bare huske det fly det sidder printet på nethinden men kan sku ikke huske hvad den hedder.
Gravatar

#2 DarkLight 21 år siden

Ingen handling eller noget?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-natteulven 21 år siden

Nej desværre det er lidt svært fordi det er så lang tid siden.. og den er gået i glemmebogen men da vi så flyttede mig og min familie så så jeg et lille legetøjsfly af samme stil som det fra filmen (købt lige efter filmen) jeg kan bare huske en scene hvor de skal flygte fra eksplosioner som i så mange andre film og de kan løber op på flyet op på siden af cockpittet..!
Gravatar

#4 filmz-herskegut 21 år siden

Har du et billede af flyet? det kan være det kan hjælpe på folks hukommelse.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#5 filmz-natteulven 21 år siden

ville ønske jeg havde.. men har fået smidt det lille fly ud jeg havde.. :( tænkte jo ikke så langt da jeg var mindre da. !
Gravatar

#6 Patriarch 21 år siden

Hvad genre er det? altså scifi komedie, horror, action, what?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 filmz-natteulven 21 år siden

det er sci-fi.
Gravatar

#8 filmz-WSTE_M 21 år siden

ja OK, det kunne vi godt regne ud.
Flere oplysninger!! :)
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#9 Patriarch 21 år siden

Ja det skriver du i første post. Men hvad GENRE sci-fi.... hvad er stemningen? Sjov, uhyggelig, fantasy, videnskabelig?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 filmz-natteulven 21 år siden

kan ikek huske så meget da..... det er vidst nok fantasy, uhyggelig noget

Skriv ny kommentar: